تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818761505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ششمین جشنواره فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس مغان در پارس آباد گشایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ششمین جشنواره فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس مغان در پارس آباد گشایش یافت پارس آبادمغان، اردبیل - ایرنا- با برپایی نمایشگاه عکسˈ خانواده و معنویتˈ، ششمین جشنواره فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس مغان در شهرستان پارس آباد گشایش یافت.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، دبیر این جشنواره، در آیینی که به همین منظور برگزار شد، با بیان اینکه دراین نمایشگاه 36قطعه عکس از آثار عکاسان برجسته سراسر کشور به نمایش گذاشته شده است، گفت: بخش فیلم جشنواره نیز از روز 23 بهمن ماه جاری آغاز بکار خواهد کرد.
غریب منوچهری، با اعلام اینکه در طول مدت برپایی جشنواره، بیش از 100فیلم کوتاه به نمایش درخواهد آمد، افزود: در این رویداد مهم هنری همچنین 20فیلمنامه از نویسندگان منطقه توسط هیات داوران مورد بررسی و داوری قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: تا کنون پنج دوره از این جشنواره به همت موسسه فرهنگی و هنری مغان هنر و با استقبال بسیار خوب هنرمندان و اقشار مختلف برگزار شده است، ابراز امیدواری کرد جشنواره ششم بهتر و کیفی تراز دوره های قبل برگزار شود.
به گفته وی، ششمین جشنواره فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس مغان تا 25بهمن ماه جاری در محل مجموعه فرهنگی وسینمایی انقلاب پارس آباد ادامه خواهد داشت.
7121/530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن