تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802550265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته فرهنگی و فیلم ایران در اسلام آباد پاکستان گشایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همزمان با دهه مبارک فجر؛ هفته فرهنگی و فیلم ایران در اسلام آباد پاکستان گشایش یافت تهران- ایرنا- همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، هفته فرهنگی و فیلم جمهوری اسلامی ایران در محل مرکز شورای ملی هنرهای پاکستان در اسلام آباد گشایش یافت.


بنا براعلام روز شنبه روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی،هفته فرهنگی و فیلم ایران توسط رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و با همکاری شورای ملی هنرهای پاکستان و وزارت اطلاع رسانی و میراث ملی پاکستان گشایش برگزار شده است.
وزیر امور مذهبی دولت پاکستان در این مراسم گفت: جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی پیشرفت های فراوانی بدست آورده که بطور ویژه فعالیت گسترده جمهوری اسلامی ایران برای ترویج معارف اسلامی و قرآنی قابل تقدیر است،
پیر سید امین الحسنات شاه افزود: برگزاری مسابقات بین المللی حفظ قرآن کریم و نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از اقدامات مهم دولت ایران است که برای ترویج تعلیمات قرآن کریم انجام شده است.
وزیر امور مذهبی دولت پاکستان افزود:همچنین جمهوری اسلامی ایران برای ترویج هنرهای اسلامی به ویژه خطاطی قرآنی و نگهداری نسخ خطی قرآن کریم و فارسی که میراث مشترک مسلمانان به شمار می آید اهتمام ویژه ای داشته است.
وی با اشاره به گشایش هفته فرهنگی دهه فجر و رونمایی نمایشگاه انقلاب اسلامی ایران در اسلام آباد گفت: گرامیداشت چنین رویدادهای مهم و برگزاری مراسم مختلف فرهنگی در این خصوص باعث تقویت بیشتر روابط برادرانه ایران و پاکستان می شود.
معاون وزارت اطلاع رسانی و میراث فرهنگی نیز طی سخنانی گفت: برای معرفی فرهنگ و هنر جمهوری اسلامی ایران برگزاری هفته فرهنگی توسط رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران یک اقدام خیلی بزرگی است.
محمد اعظم بر ضرورت معرفی میراث فرهنگی و دینی مشترک دو کشور به مردم تاکید کرد و گفت: وزارت اطلاع رسانی و میراث فرهنگی پاکستان برای برپایی چنین برنامه های فرهنگی و هنری در آینده نیز همکاری خود را با ایران ادامه خواهد داد.
محمدحقیقیان سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: ملت ایران در گذشته در صحنه های مختلف اقتصادی، سیاسی، نظامی و فرهنگی پیشرفت چشمگیری داشته و امروزه هم به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مسیر خود ادامه داده است.
در ادامه فیلم سینمایی آواز گنجشک ها با زیر نویس انگلیسی در سالن همایش (پی ان سی ای) با حضور تعدادی زیادی از حاضران به نمایش درآمد.
هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران شامل برپایی نمایشگاه گسترده و متنوع فرهنگی، تبلیغی، هنری و آموزشی، نمایش فیلم های سینمایی و برخی نشست ها و برنامه های دیگر تا پایان دهه مبارک فجر در محل پی انی سی ای ادامه خواهد داشت.
غرفه های ویژه قرآن کریم،پخش زنده زبان فارسی، خطاطی،جزوات تبلیغی و مذهبی، نمایش فیلم، بخش ویژه مصاحبه و نظرسنجی، معرفی شهدای علمی و هسته ای، تصاویر روزشمار انقلاب اسلامی، عکس های ائمه جمعه شهید جمهوری اسلامی ایران، عکس های مناظر طبیعی و گردشگری ایران، صنایع دستی، فروش کتب و محصولات فرهنگی بومی و.. از جمله بخش های مختلف این هفته فرهنگی است.
فراهنگ(1)**1355**1569
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن