تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819251648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه عکس انقلاب در زندان قزوين برپا شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین به مناسبت دهه فجر:
نمایشگاه عکس انقلاب در زندان قزوين برپا شد
قزوین - خبرگزاری مهر: مدير زندان مركزي قزوين از برگزاري نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی در اين مركز خبر داد.



به گزارش خبرگزاری مهر، عباس رمضاني در اين باره گفت: نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی به همت واحد فرهنگي و تربيتي زندان مركزي به مناسبت سي و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در مجتمع فرهنگي غدير برپا شده است.

وي افزود: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی بدنبال سياه نمايي و كم رنگ جلوه دادن رشادت ها و فداکاری هایی هستند که برای به ثمر نشستن انقلاب اسلامی صورت گرفته در نتيجه اهداف والا و دستاوردهاي انقلاب اسلامي بايد بيش از هر زمان ديگري در دنيا منتشر شود.

رمضاني بیان كرد: در این نمایشگاه بيش از پنجاه قطعه عکس از دوران انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شده و تا روز 22 بهمن ماه براي بازديد مددجويان، سربازان و كاركنان زندان دایر است.

مدير زندان مركزي قزوين همچنين به برگزاري مسابقه خاطره نويسي دوران انقلاب اسلامي اشاره كرد و اظهارداشت: مسابقات خاطره نويسي مددجويان از دوران پيروزي انقلاب شكوهمنداسلامي با همكاري اداره كل امور كتابخانه هاي استان در حال برگزاري است.

رمضاني در پايان گفت: جشن پيروزي انقلاب ويژه بانوان مددجو هم روز گذشته در سالن ملاقات با حضور خانواده هاي آنها برگزارشد. اهداء خون توسط کارکنان بسیجی زندان قزوین فرمانده پايگاه مقاومت بسيج مالك اشترزندانهاي قزوين گفت: كاركنان بسيجي زندانهاي استان به مناسبت ایام‌الله دهه فجرخون اهداء كردند. محمدپيرويسي در این باره اظهارداشت: بسيجيان پايگاه بسيج مالك اشتر صبح امروز برای کمک به افراد نیازمند به فرآورده‌های خونی با حضور در سازمان انتقال خون استان خون خود را اهدا کردند. وي تصریح کرد: بسیج همواره در تمامي صحنه‌ها حضوري پرشور داشته و نقش کلیدی و متعهدانه خود را به خوبی ایفا کرد بویژه در امور خیرخواهانه پیشرو بوده است. پيرويسي یادآورشد: دهه فجر انقلاب اسلامي فرصتي براي خدمت در سنگرهاي مختلف اجتماعي، فرهنگي، سياسي و اقتصادي جامعه توسط بسيجيان است و اين ايام پرافتخار نمادحضور بسيج در همه عرصه ها براي رشد و بالندگي كشور تلقی می شود. فرمانده پايگاه مقاومت بسيج مالك اشتر تجليل از خانواده شهدا را از ديگر برنامه ها اعلام كرد و گفت: بمناسبت گراميداشت سالگرد سي و پنجمين پيروزي انقلاب اسلامي مراسم تجليل از خانواده شهدا، جانبازان   و ايثارگران در سالن اجتماعات اداره كل زندانهاي استان برگزار مي شود.


 
 
 


۱۳۹۲/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن