تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819157269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیمان معادی: در انتظار گودو، بهترین تجربه کاری من در عرصه بازیگری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیمان معادی: در انتظار گودو، بهترین تجربه کاری من در عرصه بازیگری است تهران - ایرنا - بازیگر نمایش در انتظار گودو با تاکید بر این مساله که تفاوتی میان بازی در سینما و تئاتر وجود ندارد گفت: بازی در این نمایش، بهترین تجربه کاری من در عرصه بازیگری است.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، پیمان معادی روز چهارشنبه در نشست خبری نمایش در انتظار گودو در سالن کنفرانس مجموعه تئاترشهر افزود: برای حضور در این نمایش سعی کردم اطلاعات خود را کامل کنم تا در شرایطی که کنار بهترین های بازیگری تئاتر کشور قرار می گیرم چیزی برای عرضه داشته باشم.
وی که در این نمایش نقش ولادیمیر را بازی می کند ادامه داد: رضا بهبودی بازیگر نقش استراگون به عنوان بازیگر مقابل من از بهترین بازیگران تئاتر است و همچنین تجربه همکاری در سه نمایش را با علی سرابی داشتم و از بازی رامین سیاردشتی نیز بسیار لذت می برم و حضوراین تیم حرفه ای و شناخته شده من را وادار کرد تا با دستی پر در این نمایش حاضر شوم.

** برای حضور در نمایش، سه جشنواره بین المللی سینمایی را کنار گذاشتم
معادی با تاکید بر این نکته که برای بازیگران سینما شش ماهه دوم سال فصل ارائه پیشنهادات سینمایی است گفت: از بسیاری از همکارانم شنیدم که در این کار حاضر نشوم و حتی برای حضور در این نمایش پیشنهادهای خوبی را رد کردم اما تجربه حضور، نگاه حرفه ای و عشق و علاقه ای که در بین افراد با اطلاع این گروه موج می زد نه تنها باعث شد تا پیشنهادات متعددی را در سینما رد کنم حتی برنامه حضورم را در سه جشنواره معتبر سینمایی دنیا برای اکران فیلم برف روی کاج ها به عنوان کارگردان این اثر نادیده بگیرم.
وی با بیان آنکه تفاوتی میان بازی در عرصه سینما و تئاتر به نظر من وجود ندارد ادامه داد: مساله مهم آن است که بازیگر با درک نقش، همراهی با کارگردان، خود را در یک محیط حرفه ای ببیند که چیزی برای اضافه کردن و آموختن به او وجود داشته باشد و بدون شک از ابتدا تصور نمی کردم بتوانم تا انتها همراه این گروه باشم اما همه عوامل دست به دست هم داد تا علاوه بر آموختن از همکارانم، از حضور و اجرا در این نمایش لذت ببرم.

** همدلی و پیگیری هدف، من را پایبند نمایش کرد
معادی با بیان آنکه رسانه تئاتر یا سینما نباید در کار بازیگر تاثیرگذار باشد گفت: بازیگر موفق به نظر من کسی است که دنیای خودش را در اثری که حضوردارد پیدا کند و جرات و جسارت آن را داشته باشد تا اگر دنیای نقش را با جهان بینی و توانمندی هایش خودش ناهمخوان دید از کار کنار بکشد تا فردی توانمند به جای او در کار هنری حاضر شود.
وی با بیان آنکه بازی در این این نمایش سخت ترین و بهترین تجربه بازیگری من در سینما و تئاتر بوده است گفت: اگر امروز بعد از شش ماه تمرین همراه گروه هستم به این دلیل است که این نمایش را بخشی از خودم و توانمندی هایم می بینم و مطمئن باشید اگر پیمان معادی احساس می کرد که جایی برای او در این نمایش وجود ندارد علی رغم تاکید کارگردان از این نمایش جدا می شد چرا که حق مخاطبان آن است که بهترین ها به او عرضه شود.

** تئاتر را مانند حرفه های این رشته نمی شناسم
معادی با بیان آنکه شناخت من از تئاتر به اندازه هنرمندان حرفه ای که عمر و لحظات خود را در این راه این هنر صرف کرده اند نیست خاطرنشان کرد: در این نمایش فرصت این مساله برای من پیش آمد که شیوه جدید از بازیگری را تجربه کنم و مطمئن بودم که در سینما با توجه به حضورم در آثار رئالیستی و واقع گرایانه هیچگاه فرصت حضور و کسب تجربه در این شیوه بازی را به من نمی داد.
وی در پاسخ به خبرنگار ایرنا مبنی بر بیان نقدها و ضعف های موجود در کار از زبان خودتان پیش از آنکه رسانه ها و منتقدان آنها را بازتاب دهند گفت: هیچ تجربه ای نمی تواند خالی از آسیب و نقص باشد اما به شخصه خوشحالم که در این نمایش بر آموخته هایم افزودم و توانستم بر استرس وسواس های کارگردان و بازیگران این اثر همراه شوم و آنها را به دغدغه برای خود بدل کنم و از صمیم قلب امیدوارم با وجود برخی از آسیب ها مخاطبان از تماشای این اثر راضی باشند.
نمایش در انتظار گودو به کارگردانی همایون غنی زاده از جمعه 18 بهمن ماه ساعت 20 و30 دقیقه در سالن اصلی تئاتر شهر به صحنه می رود.
فراهنگ(3)**9266**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن