تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804029411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایش فیلم های نوعی تجربه از امروز آغاز می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نمایش فیلم های نوعی تجربه از امروز آغاز می شود تهران - ایرنا - بخش نوعی تجربه سی و دومین جشنواره فیلم فجر از امروز (16 بهمن ماه) میزبان اهالی رسانه و فیلمسازان می شود تا علاقمندان با نمایش 12 فیلم، نگاه متفاوت فیلمسازان حاضر در این بخش را در کاخ جشنواره به تماشا بنشیند.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، فیلم های حاضر در بخش نوعی تجربه از آن دسته آثاری هستند که به گفته علیرضا رضا داد دبیر سی و دومین جشنواره فیلم فجر نه می توانستند از آنها بگذرند و نه می توانستند به عنوان فیلم های بخش مسابقه حضور داشته باشد.
در واقع این 12 فیلم تجربه های تازه در سینمای ایران هستند که معمولا فیلمسازان جوان کارگردانی این دسته از فیلم ها را به عهده داشته اند و قرار است از 16 بهمن ماه در سالن های 10 نفره برج میلاد در کاخ جشنواره به نمایش درآید.
روز نخست از نمایش فیلم های بخش نوعی تجربه که در تاریخ 16 بهمن ساعت 14 برگزار می شود فیلم بازگشت به کارگردانی علی قوی تن روی پرده می رود.
ساعت 16 سیاوشان به کارگردانی محمد علی سجادی، ساعت 18 سرزمین رها به کارگرانی فرهاد مهران فر و ساعت 20 شب، بیرون به کارگردانی کاوه سجادی حسینی نمایش داده می شود.
نمایش فیلم های بخش نوعی تجربه در ششمین روز جشنواره سی و دوم فیلم فجر با نمایش فیلم دختر... مادر... دختر به کارگردانی پناه برخدا رضایی ساعت 14 ادامه پیدا می کند و پس از آن ساعت 16 بیداری برای سه روز به کارگردانی مسعود امینی تیرانی،ساعت 18 فیلم بازگشت به کارگردانی علی قوی تن و ساعت 20 فیلم دربست آزادی به کارگردانی مهرشاد کارخانی روی پرده می رود.
ساعت 14روز 18 بهمن ماه فیلم روایت ناپدید شدن مریم به کارگردانی محمدرضا لطفی نمایش داده می شود و پس از آن ساعت 16 شب، بیرون به کارگردانی کاوه سجادی حسینی،ساعت 18 جینگو (روایت معلق) به کارگردانی تورج اصلانی و ساعت 20 فیلم سایه روشن به کارگردانی فرزاد موتمن روی پرده می رود.
در هشتیمن روز از برگزاری این دوره از جشنواره 19 بهمن ماه ساعت 14 فیلم بیداری برای سه روز به کارگردانی مسعود امینی تیرانی،ساعت16 دربست آزادی به کارگردانی مهرشاد کارخانی،ساعت 18 فیلم دختر ... مادر... دختر به کارگردانی پناه بر خدا رضایی و ساعت 20 فیلم ماهی و گربه به کارگردانی شهرام مکری روی پرده می رود.
نمایش فیلم های بخش نوعی تجربه در تاریخ 20 بهمن ساعت 14 با فیلم ماهی و گربه به کارگردانی شهرام مکری آغاز می شود.
ساعت 16 فیلم سرزمین رها به کارگردانی فرهاد مهران فر، ساعت 18 فیلم روایت ناپدید شدن مریم به کارگردانی محمدرضا لطفی و در آخرین سانس در بخش فیلم های نوعی تجربه ساعت 20 فیلم سیاوشان به کارگردانی محمد علی سجادی نمایش داده خواهد شد.
در آخرین روز از نمایش فیلم های سی و دومین جشنواره فیلم فجر در تاریخ 21 بهمن ماه فیلم های بخش نوعی تجربه ساعت 14 فیلم چینگو (روایت معلق) به کارگردانی تورج اصلانی رویپردهمی ورد و در ادامه فیلم های سایه روشن به کارگردانی فرزاد موتمن ساعت 16 پخش خواهد شد. برای دو سانس 18 و 20 هنوز هیچ فیلمی در بخش نوعی تجربه اعلام نشده است.
سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر که از 12 بهمن آغاز شده تا 22 بهمن ادامه دارد.
فراهنگ**9266 ** 1569
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن