تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819487318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمهوری چچن آماده عقد قرارداد با انجمن پیمانکاران گلستان را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جمهوری چچن آماده عقد قرارداد با انجمن پیمانکاران گلستان را دارد گرگان - ایرنا - نماینده رسمی رییس جمهور، جمهوری خود مختار چچن از اعلام آمادگی این جمهوری جهت عقد قرارداد برای پروژه های کشورش با انجمن پیمانکاران گلستان خبر داد.


به گزارش ایرنا، تیمور تای سامف نماینده رییس جمهور چچن روز سه شنبه در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن پیمانکاران گلستان در گرگان از پیمانکاران استان خواست تا در احداث و اجرای پروژه های عمرانی بخش های مختلف در چچن به این کشور کمک کنند.
وی افزود : دانش فنی پیمانکاران و مهندسی استان گلستان بسیار بالا است و ما در چچن در بخش ساختمان مشکلات زیادی داریم، بطوریکه ساختمان های مسکونی هنوز به شیوه قدیمی احداث می شود.
ساموف ادامه داد: کمک پیمانکاران و مهندسین ایرانی و به خصوص گلستانی در این بخش بسیار حایز اهمیت است و می تواند در روند زیبا سازی شهری و در امدن از یکنواختی در این کشور کمک های فراوانی کند.
وی اظهار کرد: سبک احداث ساختمان های شما در استان چه در نمای بیرونی و چه در مهندسی داخلی بسیار زیبا است و می تواند موجب تغییرات بزرگی در کشور ما شود.
ساموف یادآور شد: در چچن 400 پروژه عمرانی در بخش های کشاورزی، مسکونی و دیگر بخش ها داریم که پیمانکاران گلستانی می توانند به دعوت رییس جمهور چچن پس از بازدید آنها برای اجرای آنها نیز اقدام کنند.
نماینده ویژه رییس جمهور چچن خاطر نشان کرد: به شدت علاقمندیم تا تفاهم نامه ای بین گلستان و چچن امضا شود تا بتوانیم در زمینه دریافت خدمات فنی و مهنذسی از استان گلستان استفاده کنیم.
وی یادآور شد: مصالح ساختمانی، نیروی کار و امکانات تجهیز کارگاه ها برای احداث پروژه ها نیز باید از ایران به چچن وارد شود و دانش پیمانکاران گلستانی پروزه ها را مدیریت کند.
رییس هیات مدیره انجمن پیمانکاران گلستان در این دیدار ضمن خیرمقدم گویی به نماینده ویژه رییس جمهور چچن و هیات همراه به اعضا و حاضران جلسه گفت: صدور خدمات فنی و مهندسی به کشورهای همسایه باید مورد توجه قرار گیرد.
همچنین در ادامه این نشست رییس انجمن صادر کنندگان خدمات فنی و مهندسی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و تعداد اعضای انجمن گفت: در سال های قبل اوضاع به گونه ای پیش رفته که امروز باید برای جبران گذشته اقدام به صادرات خدمات فنی و مهندسی از استان گلستان نمائیم.
مهندس ˈعلی اکبر جلالیˈ افزود: متاسفانه در این استان، پیمانکاران بومی به علت نبود بودجه های عمرانی به سختی بازار کار پیدا می کنند.
در ادامه یکی دیگر از اعضای هیات مدیره انجمن پیمانکاران گلستان در این جلسه گزارش کاملی از وضعیت پروزه های عمرانی استان ارائه نموده و گفت: با توجه به حجم گسترده پیمانکاران استانی و تعداد 1300 شرکت پیمانکار و ظرفیت سازی جدیدی که برای ارائه و صدور خدمات فنی و مهندسی باید ایجاد شود، تشکیل یک شرکت هولدینگ توسط پیمانکاران مورد ارزیابی قرار دادن بازارهای هدف و در نهایت عقد قرارداد با یک کشور از اهداف انجمن پیمانکاران است که به زودی محقق خواهد شد.
مهندس ˈاسماعیل مقصودلوˈ افزود: تعامل بسیار خوبی با اتاق بازرگانی گرگان و نظام مهندسی ساختمان گلستان و سایر ارگانهای ذیربط برقرار شده و در همین زمینه امیدواریم که بتوانیم با همکاری مسئولین استانی در این مسیر موفقیت هایی را در راستای اشتغال و درآمد زایی برای استان ایجاد کنیم.
در پایان نیز هر یک از اعضای هیات مدیره و شرکت های پیمان کاری منتخب به ارائه مطالب پرداختند.

جمهوری چچن با مساحت 17 هزار 300 کیلومتر مربع یکی از جمهوری های خودمختار روسیه است. جمعیت این جمهوری در سرشماری سال ۲۰۰۲، ۱٬۱۰۳٬۶۸۶ نفر بوده و پایتخت آن شهر گروزنی است

7467/579
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن