تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820214874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسماعیلی: سازمان زندان ها عائله زیادی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اسماعیلی: سازمان زندان ها عائله زیادی دارد تهران - ایرنا - رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور درمورد نگهداری بابک زنجانی در سلول انفرادی، انتقال اوین به خارج از تهران و آخرین وضعیت اجرایی شدن دستبندهای الکترونیک توضیحاتی ارایه کرد.


«غلامحسین اسماعیلی» روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا درباره آخرین وضعیت نگهداری از بابک زنجانی در زندان اوین گفت: سازمان زندان ها عائله زیادی دارد و بابک زنجانی نیز یکی از آنهاست و برای ما از ناحیه زندانبانی، بابک زنجانی مانند سایرین است.
وی افزود: البته بطور قطع پرونده بابک زنجانی برای همکاران قضایی و بازپرس پرونده با سایر پرونده های سبک دیگر فرق دارد اما در داخل زندان تفاوتی برای وی با سایرین قایل نمی شویم.
اسماعیلی درباره نگهداری بابک زنجانی در سوئیت نیز گفت: از چند سال قبل فضای سلول های انفرادی قدری بزرگ تر شد و یک نام ابداعی روی آن گذاشتند و بابک زنجانی هیچ مزیتی نسبت به سایر زندانیان ندارد.

** سرورهای دستبندهای الکترونیک در حال نصب است
وی درباره آخرین وضعیت اجرای دستبندهای الکترونیک گفت: سرورهای دستبندهای الکترونیک در حال نصب است و آیین نامه آن نیز مراحل نهایی را طی می کند.
اسماعیلی افزود: آیین نامه نحوه اجرای دستبندهای الکترونیک برای بررسی و تایید به رییس قوه قضاییه تقدیم می شود و امکان دارد رییس قوه قضاییه نیز آن را برای بررسی بیشتر به کارشناسان ارجاع دهد.
رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور از تلاش سازمان زندان ها برای اجرای شدن دستبندهای الکترونیک تا پایان امسال خبر داد و گفت: در صورت طولانی شدن روند نصب سرورها و تصویب آیین نامه، بطور قطع از ابتدای سال آینده(1393) از دستبندهای الکترونیک استفاده می شود.

** هیچ مذاکره ای درباره انتقال اوین با شورای شهر نداشتیم
رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور همچنین درباره انتقال زندان اوین به خارج از تهران گفت: شورای شهر در دوره جدید هیچ ورودی به این مساله نداشته و ما نیز به سراغ آنها نرفته ایم.
اسماعیلی افزود: اگر با قیمت مناسب بتوانیم مکان دیگری را بجای اوین تامین کنیم، مخالف انتقال آن نیستیم، اما بطور قطع در بحث های مالی و ریالی از حقوق خود کوتاه نمی آییم.
وی یادآور شد: در دوره جدید شورای شهر، بیشتر گفت وگوها به صورت رسانه ای بوده و هیچ نشستی نداشتیم.
رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: در دوره پیشین شورای شهر، نشست های کاملا جدی درباره انتقال اوین برگزار شد و وارد جزییات شدیم.
اسماعیلی گفت: هر چند نشست های برگزار شده در دوره قبلی شورای شهر منتهی به تنطیم موافقتنامه نشد، اما کارهای اساسی صورت گرفت و اگر قرار باشد در دوره جدید نیز گفت وگویی صورت گیرد باید بر مبنای جلسات، مذاکرات و اقدامات دوره قبل باشد.
اجتمام(4) ** 9140 ** 1071
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن