تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819232960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محور تهم به چورزق در زنجان همچنان مسدود است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان خوشکام اعلام کرد:
محور تهم به چورزق در زنجان همچنان مسدود است
زنجان -خبرگزاری مهر: مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان گفت: با توجه به برودت هوا و بارش برف طی روزهای گذشته محور تهم به چورزق به علت کولاک و یخبندان همچنان مسدود است.



مسعود خوشکام در گفتگو با خبرنگار مهر افزود:  این محور ارتباطی از روز شنبه به علت کولاک مسدود شده است. . وی اظهار داشت: در حال حاضر محور زنجان به طارم گردنه دهجلال ، محور سلطانیه به خدابنده ، گردنه قلی کندی ومحور زنجان به دندی کولاک مقطعی حاکم است  و تردد در این محورها تنهابا زنجیرچرخ امکانپذیر است.

مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان گفت: در حال حاضر تردد در کلیه محورهای استان امکان پذیر است و مشکلی وجود ندارد .  خوشکام گفت: طی روز گذشته راه ارتباطی 13 روستای استان زنجان به دلیل وقوع کولاک شدید بسته شده بود که با تلاش راهداران بازگشایی شد ولی دیشب بازهم به علت کولاک شدید راه ارتباطی برخی روستاها مسدود شده است. وی تاکید کرد: هیچ گونه مشکلی در راستای تردد مسافران در محورهای مواصلاتی وجود ندارد . مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان در ادامه گفت: به رانندگان توصیه می‌شود برای تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان از لوازم گرمایشی و زنجیر چرخ استفاده کنند و قبل از مسافرت از وضعیت محورهای مواصلاتی استان با خبر شوند. خوشکام تصریح کرد: رانندگان می توانند با ارسال پیامک به سامانه 1000241141 از وضعیت راه های استان زنجان با خبر شوند. وی  افزود: همچنین مسافران می‌توانند از طریق تلفن گویای 141 از وضعیت جاده های استان باخبر شوند.

 


۱۳۹۲/۱۱/۱۴ - ۱۲:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن