تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803272135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زندگی جای دیگری است ، مفاهیم انسانی را مطرح کرده نه دور زدن قانون را


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زندگی جای دیگری است ، مفاهیم انسانی را مطرح کرده نه دور زدن قانون را تهران - ایرنا - کارگردان فیلم سینمایی زندگی جای دیگری است می گوید که او تلاش کرده تا دراین اثر شرکت کننده در سی و دومین جشنواره فیلم فجر به جای نشان دادن دورزدن قانون مفاهیم انسانی را مطرح کند.


به گزارش ایرنا، منوچهرهادی عصر یکشنبه در نشست خبری این فیلم در برج میلاد اظهار داشت: تا کنون 19 تله فیلم ساخته ام ، قطعا ساخت این فیلم ها تجربیات زیادی برای من در پی داشت و از آنها در سینما و کار با افراد حرفه ای بهره بردم.
وی ادامه داد: حرف اصلی قصه این است که داود شخصیت فیلم دچار روزمرگی شده است و حتی ارزش کار مقدس خود را که احیای آدم های رو به موت است، هم نمی داند و به همین دلیل دچار مشکل زیادی در زندگی خود دارد.

** باید دور زدن قانون نشان داده شود
هادی در پاسخ به این سوال که چرا موضوع پنج کیلوگرم هروئین در این فیلم قرار داده شده است؟ گفت: شخصیت های فیلم چون دچار مشکل مالی بودند قیمت انواع مواد مخدر را سوال کردیم که مشخص شد که هرکیلو هروئین 10 میلیون تومان است و می تواند بخشی از مشکلات مالی این خانواده را حل کند.
وی در پاسخ به اینکه چه احساسی نسبت به حضور فیلم در بخش بین الملل جشنواره فجر دارید؟ گفت: احساس بین المللی بودن می کنم. فکر می کنم در فیلم مفاهیم ارزشی نهفته است و در اجرا هم سعی کردیم به این مفاهیم توجه کنیم. امیدوارم اتفاقات خوبی برای این فیلم در جشنواره های خارجی هم رخ دهد.
کارگردان فیلم زندگی جای دیگری است در پاسخ به پرسشی دیگر مبنی بر مفهوم دور زدن قانون در فیلم اظهارکرد: بستگی دارد که از چه منظری به فیلم نگاه کنیم. به نظر من مفاهیم انسانی و ارزشی زیادی در فیلم وجود دارد. قصد ترویج دور زدن قانون را نداریم اما آیا در جامعه قانون دور زده نمی شود و همه کارها قانونی است؟ باید دور زدن قانون هم در فیلم نشان داده شود اما حرف فیلم چیز دیگری است. البته اگر اشتباه کرده ایم عذرخواهی می کنم.
وی درباره شباهت این فیلم با زیبا اثر ایناریتو گفت: زمانی که طرح کلی داستان را نوشتیم و برای دیگران تعریف می کردیم دوستان گفتند که ایناریتو فیلمی به این نام دارد که ایده آن شبیه اثر شما است . پس از آن چند بار زیبا را تماشا کردیم. ایده کلی دو فیلم بسیار شبیه است اما سعی کردیم در اجرا شباهتی با زیبا غیر از ایده باشد.

** فیلم را در کشورهای دیگر اکران می کنیم
سید امیر سیدزاده تهیه کننده این فیلم نیز گفت: فکر می کنم فیلم در گیشه موفق باشد چون همزمان با اتمام آن یکی از بازیگران از روابط خارجی خود استفاده کرد و پیشنهاداتی از کشورهای دیگر برای خرید امتیاز پخش فیلم دریافت کردیم. زندگی جای دیگری است فیلمی به شدت به روز و جهانی است و قصد داریم در کشورهای دیگر هم آن را اکران کنیم.
حامد بهداد بازیگر فیلم زندگی جای دیگری است هم در این نشست خبری درباره بازی خود گفت: دوست دارم به کمال برسم و زندگی اجازه دهد داشته های خود را در کارم وارد کنم.
یکتا ناصر دیگر بازیگر فیلم نیز در پاسخ به پرسشی دیگر مبنی اینکه آیا او برای بازی در این فیلم زیادی شیک نیست؟ گفت: این نظر شماست و ممنون!.
وی درباره موفقیتش در فیلم های منوچهر هادی اظهار داشت: زمانی که بازیگر با کارگردانی کار می کند که حرف او را می فهمد طبیعی است با او ادامه می دهد و خوشحالم که در این فیلم حضور داشتم. در سه تله فیلم هم با این کارگردان کار کرده ام.

**شخصیت زن در سینمای ایران به خوبی ترسیم شده است
نیکی کریمی یکی دیگر از بازیگران فیلم زندگی جای دیگری است در پاسخ به این سوال که چرا در سینمای ایران زن های مطیع و با ادب وجود ندارند؟ گفت: من در فیلم سارا شخصیت زنی را بازی کردم که هم مطیع است و هم در زندگی خود فداکاری می کند. به نظر من در هیچ جای جهان به اندازه سینمای ایران تا این حد شخصیت زن ها خوب ترسیم نشده است. لزوما قرار نیست در فیلم ها یک زن یا مرد مطیع را نشان دهیم.
مسعود اسلامی فیلمبردار این فیلم هم در این نشست خبری گفت: از رسانه ها می خواهم که کمک کنند فیلمبرداری دیجیتال را جا بیندازیم و مسئولین این مسئله را بپذیرند که هر چه زودتر دوران گذار به این تکنیک را طی کنیم.
در ادامه این نشست خبری برخی سوالات مطرح شده در این جلسه باعث شد کارگردان فیلم زندگی جای دیگری است در پاسخ بگوید ، انتظار داشتم سوالات تخصصی تری و نه تا این حد سطحی و ساده مطرح شود.
فراهنگ (3) ** 2024** 9266
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن