تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819056517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حذف یکی از قصه های فیلم بخاطر ممیزی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حذف یکی از قصه های فیلم بخاطر ممیزی تهران- ایرنا- تهیه کننده فیلم سینمایی گنجشکک اشی مشی گفت که یکی از قصه های این اثر سینمایی به دلیل ترس از ممیزی تلویزیون و عدم پخش این اثر از تلویزیون حذف شد.


به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، برگزاری نشست فیلم سینمایی گنجشکک اشی مشی با حاشیه هایی همراه بود.
وحید نیکخواه آزاد از حذف یکی از قصه های این اثر سینمایی خبر داد و گفت: در این قصه ساز و نوازندگی وجود داشت و مسوولان فارابی با توجه به رویکرد صدا و سیما و ترس از ممیزی شدن این اپیزود از فیلم در صورت پخش، تصمیم به حذف این قصه گرفتند.
وی یادآور شد: قرار بود این قصه را ابراهیم فروزش بسازد اما در نهایت قصه دیگری به اثر سینمایی اضافه شد که من کارگردانی آنرا به عهده گرفتم.
این تهیه کننده سینما توضیح داد که قصه های این اثر سینمایی قابلیت تبدیل شدن به یک فیلم بلند سینمایی را نداشت.
وی در ادامه درباره اینکه چرا مردها در این اثر سینمایی خشن و زن ها مظلوم هستند گفت: این دوستی که این پرسش را مطرح کرد گویی فقط نگفت که در فیلم گنجشکک اشی مشی فحش ندادیم. با عرض احترام برای آقایان من خانم ها را محترم تر می دانم؛ زنان در کشور ما سنگ زیر آسیاب هستند و با هر شرایطی برای زندگی فرزندانشان با دشواری ها می سازند.
نیکخواه ادامه داد: نقش فاطمه گودرزی را بر اساس شخصیت مادرم ساختم.
نیکخواه آزاد درباره حضور این اثر سینمایی در بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک به عنوان اثری در زمینه کودک افزود: انتخاب فیلم ها برای جشنواره ها به دست اندرکاران این رویدادها مربوط است.
کرامتی درباره سینمای کودک گفت: با این تعریف که سینمای کودک یعنی سینمایی که 300 بچه را به سالن سینما ببریم تا کف بزنند و بخندد مخالفم البته با احترام به این فیلم ها، سینمای کودک این نوع فیلم ها نیست.
این اثر سینمایی در بخش سودای سیمرغ سی و دومین جشنواره فیلم فجر در روز نخست از این رویداد سینمایی در ساعت 16 به نمایش رسید.
فراهنگ(3)**1983**1569
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن