تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819482808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لحظه به لحظه با انقلاب در شبکه سحر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

لحظه به لحظه با انقلاب در شبکه سحر تهران-ایرنا-تهیه کننده مجموعه برنامه انقلاب 57 ایران از پخش این ویژه برنامه تلویزیونی در ایام دهه فجر از سیمای ارودی شبکه سحر سیما خبر داد.


محمدرضا سعیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با بیان اینکه سیمای اردوی شبکه سحر، مجموعه برنامه انقلاب 57 ایران را برای ایام دهه فجر مخاطبان خود در نظر گرفته است، اظهار کرد: این برنامه به تهیه کنندگی محمدرضا سعیدی در 26 قسمت 5 دقیقه ای به زبان اردو تولید شده است.
وی افزود: انقلاب 57 ایران در قالبی ترکیبی و با تکنیک موشن گرافیک (حرکت عکس، فیلم و گرافیک) ساخته شده و به بیان وقایع سیاسی و اجتماعی در ایران در فاصله زمانی کودتای 28 مرداد ماه 1332 تا پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه 1357 و همچنین وقایع سال های اخیر کشور می پردازد.
سعیدی با بیان اینکه در این برنامه وقایع و رخدادها با دوربین مجازی نمایش داده می شود، گفت: بررسی دیدگاه شخصیت هایی که در انقلاب حضور داشتند، توطئه های خارجی بر علیه انقلاب، نقش کشورهای استعمارگر، تحریم ها علیه ایران، گروه های تروریستی، رحلت امام خمینی (ره) در سال 68، تداوم انقلاب به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، حرکت رو به رشد کشور به رغم تحریم ها و پیشرفت های سال های اخیر در حوزه های مختلف علمی و صنعتی از جمله محورهای مورد بحث است.
تهیه کننده مجموعه برنامه انقلاب 57 ایران، علی اصغر فراهانی (مجری طرح و دستیار تهیه)، داریوش شفیعی و علی معینی (طراح و گرافیست)، محمد سلمانی (صداگذار)، دامون جوادی (گوینده متن) و امین هاشمی (انیماتور) را از عوامل تهیه این برنامه تلویزیونی عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: مجموعه برنامه انقلاب 57 ایران از امروز (شنبه 12 بهمن ماه) تا 22 بهمن ماه هر روز ساعت 16.50 به وقت تهران از سیمای اردو پخش می شود.
فراهنگ(4)**9187**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن