تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819407899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علیشیری: بسته ضربتی وزارت اقتصاد برای تامین منابع مالی بین المللی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

علیشیری: بسته ضربتی وزارت اقتصاد برای تامین منابع مالی بین المللی تهران- ایرنا - معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی از تدوین بسته عملیاتی ضربتی سه ماهه وزارت اقتصاد برای متنوع سازی تامین منابع مالی بین المللی خبر داد و گفت: هنوز این بسته توسط وزیر اقتصاد نهایی نشده است.


بهروز علیشیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، درباره بسته مالی در حال تدوین در وزارت امور اقتصادی و دارایی با دستور طیب نیا، ادامه داد: براساس این طرح قرار است تمرکز زیادی به حوزه های مختلف و در مدل سازی های فاینانس انجام شود.
وی، مدل مشارکت عمومی و خصوصی، صدور اوراق مشارکت ارزی دولتی همانند اوراق اسناد خزانه اسلامی، بازنگری در شیوه تامین مالی منابع بانک ها را از بندهای این بسته ذکر کرد و افزود: وزیر اقتصاد همچنین بر آماده سازی طرح هایی برای انجام واگذاری های بین المللی در قالب رقابت در حوزه خصوصی سازی و بازار سرمایه تاکید دارد.

** معرفی بازار سرمایه در لندن در ابتدای ماه آینده
به گفته علیشیری، در حوزه بازار سرمایه نیز با سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت بورس، هماهنگی های لازم برای برگزاری نشست معرفی بازار سرمایه در لندن در ابتدای ماه آینده صورت گرفته است.
وی با بیان آنکه، وزیر امور اقتصادی و دارایی متخصص حوزه نکبت منابع است، تصریح کرد: نکبت منابع به معنای آن است که اقتصاد ایران و حوزه های زیربنایی کشور وابستگی صد درصدی به منابع نفتی و درآمدهای عمومی کشور دارند.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، افزود: وزیر اقتصاد براساس نظریه توسعه ای در این بخش به برخی از حوزه های وزارت امور اقتصادی و دارایی از جمله سازمان سرمایه گذاری و کمک های فنی و اقتصادی ایران دستور تدوین برنامه عملیاتی ضربتی را در ظرف مدت سه ماه که هم اکنون یک ماه از آن می گذرد را برای متنوع سازی تامین منابع مالی بین المللی داده است.

** تامین مالی 12 میلیارد دلاری تا پایان سال از طریق فاینانس
وی درباره اقدامات صورت گرفته در خصوص رفع مشکلات فاینانس (تامین مالی)، اظهار داشت: در این راستا نشست هایی با کمیته فاینانس، وزیر امور اقتصادی و دارایی و معاون اول رییس جمهور برگزار و بسیاری از مشکلات در این راستا رفع شده است.
رییس سازمان سرمایه گذاری و کمک های فنی و اقتصادی ایران، تصریح کرد: برهمین اساس بیش از 12 میلیارد دلار از طریق فاینانس تا پایان سال جاری تامین مالی می شود.
اقتصام (4)9141**1558
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن