تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819563069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ممد لالی، غلام ژاپنی و چیچو از مهدی هاشمی تقدیر کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ممد لالی، غلام ژاپنی و چیچو از مهدی هاشمی تقدیر کردند تهران- ایرنا- محمد ذوالفقاری (ممد لالی)، شمس الدین مرادشاهی (چیچو) و غلامحسن میرزایی (غلام ژاپنی) به عنوان همراهان 35 سال حضور در عرصه سینما در کنار مهدی هاشمی از این بازیگر تقدیر کردند.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، مهدی هاشمی بازیگر پیشکوست تئاتر و سینمای ایران در مراسم تقدیر خود در سی و دومین جشنواره فیلم فجر گفت: وقتی از سینمای نازنین وطنم حرف می زنم، از کارگردانان خوبی می گویم که جنبه های مثبت من را به تصویر کشیده اند و از کارگردانان ضعیفی می گویم که چهره ناتوانی از من ارائه کردند.
وی با بیان اینکه در فیلم های ضعیف بازی کردم اما در فیلم خائنانه ایفای نقش نکردم، اظهار داشت: عزیز طاعتی فیلمبردار عزیز کشورمان در مورد من می گوید، همین که بیش از سی سال در سینمای ایران دوام آوردی، خوشحالم.
قرار بود کیانوش عیاری برای تقدیر از مهدی هاشمی روی سن بیاید، اما به خواست این بازیگر برای آنکه دیگر هنرمندان و همکاران وی ناراحت نشوند، محمد ذوالفقاری (ممد لالی)، شمس الدین مرادشاهی (چیچو) و غلامحسن میرزایی (غلام ژاپنی) به روی سن آمدند.
میرزایی با بیان آنکه از سال 1347 در سینمای ایران هستم، تصریح کرد: بزرگترین افتخارم آن است که داریوش فرهنگ در فیلم دو فیلم با یک بلیط، افتخار حضور در کنار مهدی هاشمی را به من هدیه کرد.
وی ادامه داد: بازیگرانی مثل ما به چشم کارگردانان بزرگ نمی آییم اما امیدوار هستم آنها ما را ببینند.
دولتشهای در ادامه این مراسم گفت: 60 سال است که در سینمای ایران به عنوان مسوول هنروران حضور دارم اما این اولین بار است که به همراه دو دوستم برای فیلم فجر دعوت شده ام.
سپس مهدی هاشمی هدیه نقدی خود را به این سه هنرمند تقدیم کرد و گفت: به آغاز دوران جدید در سینما تبریک می گویم و سلام می کنم به امید و تدبیر تابیده شده بر آسمان هنر هفتم و سلام می کنم به اساتید خودم در تئاتر و سینما که تا به امروز همراه من بوده اند.
وی افزود: افتخارم این است که با حضور غلام ژاپنی، ممد لالی و چیچو در جشنواره سی و دوم تقدیر شدم.
مستند مهدی هاشمی برای پخش در جشنواره سی و دوم به وسیله مجید توکلی ساخته شده بود.
مراسم افتتاحیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر از ساعت 18 و 30 دقیقه جمعه شب در تالار وحدت آغاز شده است. این رویداد سینمایی 12 تا 22 بهمن ماه برپا است.
فراهنگ(2)**9266**1983**9129** 1552
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن