تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819445129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از سم خوری هما روستا تا درخواست کیانیان از وزیر ارشاد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

از سم خوری هما روستا تا درخواست کیانیان از وزیر ارشاد تهران – ایرنا- مراسم افتتاحیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر در تالار وحدت ، با تقدیر از هما روستا، مهدی هاشمی از بازیگران سینما و جهانگیر میرشکاری از صدابرداران سینما همراه بود.


به گزارش ایرنا، در آغاز مراسم تقدیر از هما روستا، فیلمی درباره این بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر به کارگردانی محمد علی سجادی پخش شد.
روستا در این فیلم از علاقه اش به تئاتر و مخالفت پدرش با تحصیل در این رشته سخن گفت.
این بازیگر پیشکسوت خاطره ای از نوشیدن سم در دورانی که در رشته شیمی عالی تحصیل می کرد نقل کرد و گفت: زمانی که استادم از من پرسید چرا این کار را انجام دادی گفتم می خواستم همچون ˈدوزمونایˈ اتلو شوم که این اتفاق پدرم را راضی به تحصیل در تئاتر کرد.
در ادامه فیلم بزرگداشت روستا، تصویر حمید سمندریان همسر درگذشته او پخش شد که تشویق حاضران در مراسم را در پی داشت.
جمیله شیخی، نیکو خردمند، خسرو شکیبایی و سیف الله داد از جمله هنرمندان دیگری بودند که در این فیلم، تصویر و سنگ مزارشان نمایش داده شد و مورد تشویق حاضران در مراسم قرار گرفت.
پس از پخش فیلم، رضا کیانیان و رخشان بنی اعتماد به همراه هما روستا برای مراسم بزرگداشت به روی صحنه آمدند که فرزاد حسنی مجری برنامه ابتدا از کیانیان خواست از جملات قصار همیشگی اش استفاده کند.
این بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر ایران گفت: من به عنوان پامنبری اول صحبت می کنم تا رخشان بنی اعتماد، پس از من حرف بزند، خوشحالم و افتخار می کنم که برای بزرگداشت هما روستا در اینجا حضور دارم چون اولین جایزه ام در سینما را از دست او گرفتم و در صحنه هم با کمک او درخشیدم و سر تعظیم مقابلش فرود می آورم.
رخشان بنی اعتماد هم گفت: در اینجا حضور یافتم تا به هما روستا ادای احترام کنم، نه به دلیل هنر بازیگری اش بلکه به دلیل پایداری اش در هنر و چگونه بودن و هنرمند ماندن.
پس از این دو بازیگر، هما روستا گفت: از رخشان و رضا تشکر می کنم که به من دلگرمی دادند و از تمام هم وطنانم ممنونم که با نگاه و لبخند خود مرا به زندگی امیدوار می کنم.
سپس لوح تقدیر از سوی بنی اعتماد به روستا اهدا شد که کیانیان به شوخی گفت: همه به محض گرفتن لوح لای آنرا نگاه می کنند، این روح برای دنیای شما بود ولی من چیزی دارم که به درد دنیا و آخرت شما می خورد؛ سپس از جیب خود هدیه نقدی روستا را به وی اهدا کرد.
کیانیان در پایان بزرگداشت روستا خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: لطفا در جلسات دولت این موضوع را مطرح کنید که فکری برای الودگی هوا شود؛ این شرایط روزانه 248 نفر را می کشد و یک قاتل زنجیری در تهران به راه افتاده است در حالی که بیجه (یکی از قاتلان زنجیره ای در سال های گذشته) فقط 12 نفر را کشت. اگر می خواهید این جشن ادامه داشته باشد و ما هم همچنان فیلم بسازیم فکری به حال آلودگی هوا کنید.
سخنرانی کیانیان با تشویق شدید حاضران در مراسم روبه رو شد.
مراسم افتتاحیه سی و دومین جشنواره فیلم فجر از ساعت 18 و 30 دقیقه جمعه شب در تالار وحدت تهران آغاز شده است. این رویداد سینمایی 12 تا 22 بهمن ماه برپا خواهد بود.
فراهنگ****2024**1983**9303** 1552
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن