تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819264224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري مسابقات چهارجانبه اسكي در همدان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان آهنبر با مهر عنوان کرد:
برگزاري مسابقات چهارجانبه اسكي در همدان
همدان – خبرگزاري مهر: نايب رئيس هيئت بانوان اسكي استان همدان گفت: مسابقات چهار جانبه اسكي در قالب هفتمين جشنواره زمستاني به ميزباني همدان در پيست تاريك دره برگزار مي شود.



فاطمه آهنبر در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات چهار جانبه اسکی گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به مناسبت جشنواره زمستانی، ششم بهمن ماه در پيست اسكي تاريك دره همدان برگزار می شود. نايب رئيس هيئت بانوان اسكي استان همدان بيان داشت: این رقابت‌ ها در قالب هفتمین جشنواره زمستانی همدان برگزار می شود . آهنبر اضافه كرد: تیم هاي شركت در مسابقات چهار جانبه اسكي از امروز شنبه وارد همدان خواهند شد و رقابت ها از فردا ششم بهمن ماه ساعت 9 صبح در پیست اسکی تاریک دره همدان آغاز می شود. نايب رئيس هيئت بانوان اسكي استان همدان عنوان داشت: هر تیم با سه ورزشکار، یک مربی و یک سرپرست در اين دوره از رقابت ها به ميزباني همدان حاضر می شود. وي در ادامه گفت: مسابقات چهار جانبه اسكي با شرکت اسکی‌ بازانی از استان های کردستان، قزوین،  زنجان و همدان در رشته مارپیچ کوچک برگزار می ‌شود. آهنبر ابراز داشت: همچنين مسابقات انتخابي اسكي بانوان نيز پنج شنبه گذشته با حضور 12 شركت كننده در دو رده سني نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد. نايب رئيس هيئت بانوان اسكي استان همدان اذعان داشت: در اين دوره از رقابت ها در رده سني نوجوانان ياسمن جوشقاني، فاطمه مجاهد و غزال يادگاري در رده هاي اول تا سوم قرار گرفتند. آهنبر گفت: همچنين در رده سني بزرگسالان نيز بانوان به رقابت با يكديگر پرداختند كه مريم سوزنچي نفر اول، شبنم شاه محمدي نفر دوم و شيرين موفق نفر سوم شد.


۱۳۹۲/۱۱/۵ - ۱۳:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن