تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804074557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفت‌وگو با تصویربردار سریال‌های «آوای باران» و «پروانه»


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵




nadimi (2 of 2)-3.jpg

محمد افسری که سومین همکاری‌اش را با حسین سهیلی‌زاده در سریال «آوای باران» تجربه کرده است، با اشاره به اینکه «مهم است که بدانی چراغ را کجا می‌گذاری»، گفت: مهم است تصویربردار درک فیلم‌نامه داشته باشد و بر اساس درک فیلم‌نامه برای قصه فضاسازی کند. این تصویربردار سپس به ایسنا می‌گوید: یک چراغ، یک چراغ است، هرچه نزدیک‌تر به دوربین شود فضا را شادتر می‌کند و هرچه این چراغ دورتر شود فضای قصه غمگین‌تر می‌شود. او ادامه داد: «آوای باران» سریال خوبی است؛ خوشحالم که در این کار بودم و دوست داشتم «آوای باران» در پرونده کاری‌ام باشد. محمد افسری همچنین در ادامه به همکاری‌اش با سریال «پروانه» جلیل سامان اشاره کرد و گفت: در این سریال به دلیل نوع فضای تراژیک، همه نورها و قاب‌بندی‌ها سنگین بود، منتهی در سریال «آوای باران» فضا بازتر و چشم‌نوازتر است، به دلیل اینکه قصه این را می‌طلبد. این تصویربردار که پیش از این با سریال‌های «آخرین دعوت» و «ترانه مادری» حسین سهیلی‌زاده همکاری داشته و تصویربردار سریال «پروانه» (به کارگردانی جلیل سامان) بوده است، در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: «آوای باران» سومین همکاری من با حسین سهیلی‌زاده است و در طول این سال‌ها با هم دوست بوده‌ایم و همیشه خاطره خوبی با هم داشته‌ایم. او برای من یک دوست است و مهم‌تر این است که حرف هم را می‌فهمیم. محمد افسری در ادامه صحبت‌هایش با تأکید بر منسجم بودن یک گروه برای رسیدن به نتیجه مطلوب به این نکته اشاره کرد که 10 قسمت اول سریال «آوای باران» را تصویربرداری نکرده است و مرتضی غفوری این کار را بر عهده داشته است. او علت این جابه‌جایی را قراردادی که مرتضی غفوری پیش از این با یک پروژه‌ی دیگر بسته بود، عنوان کرد و گفت: به دلیل اینکه این قرارداد را بسته بود، نتوانست ادامه سریال را تصویربرداری کند و مجبور شد سر کار دیگرش برود. در نتیجه قسمت بود کار سوم سهیلی‌زاده را من تصویربرداری کنم و با رضایت خود او بود که آمدم و کار را ادامه دادم. او در ادامه از اقبال عمومی سریال «آوای باران» نیز گفت و توضیح داد: با توجه به استقبالی که از این سریال شده است، حسین سهیلی‌زاده را موفق می‌دانم. اما از نظر فنی زمانی که فیلم‌نامه را می‌خواندم یک فضای تصویری به ذهنم آمد و مخاطبانی که قرار بود آن را ببینند. با توجه به تجربه‌های خودم به عنوان کسی که بیش از 20 سریال کار کرده‌ام و سلیقه مخاطب دستم است، این نوع نورپردازی بهترین جواب را می‌توانست به مخاطب بدهد. تصویربردار سریال «آوای باران» همچنین با اشاره به اینکه پیشنهادات جدیدی نیز در تلویزیون داشته است، اظهار کرد: فیلم‌نامه برایم بسیار مهم است و تا فیلم‌نامه‌ای را نخوانم سر آن کار نمی‌روم. خوشحالم که در این کار بوده‌ام و دوست داشتم «آوای باران»‌ در پرونده کاری‌ام باشد.

پشت صحنه سریال آوای باران

افسری در پایان گفت‌وگوی خود با اعتقاد بر اینکه نگاه حسین سهیلی‌زاده به کار، مثل نگاه او به فیلم‌نامه است، به «آخرین دعوت» حسین سهیلی‌زاده نیز اشاره کرد و گفت: این سریال با دکوپاژها و نگاه‌های سنگین، بسیار سنگین و خاص بود، اما در سریال «آوای باران» قصه است که همه را راهنمایی می‌کند. انتهای پیام
کد خبرنگار:







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن