تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819415357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور متفاوت ضیغمی در «دریا و ماهی و پرنده»


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:

حضور متفاوت ضیغمی در «دریا و ماهی و پرنده» نیوشا ضیغمی که در تازه‌ترین بازی خود نقش مربی ندامتگاه بچه‌های بزهکار را ایفا می‌کند، در تلاش است تا در دهه دوم فعالیتش در سینما، گزیده‌تر و نقش‌های بهتری را بازی کند.




نیوشا ضیغمی، بازیگر سینما و تلویزیون به مهر گفت: در حال حاضر مشغول بازی در فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده هستم که در این فیلم سینمایی نقش مربی ندامتگاه بچه های بزهکار را بازی می کنم که می توان این نقش را یکی از نقش های متفاوت من در سینما دانست. وی در پاسخ به این پرسش که مدتی است در سینما و تلویزیون کم کار شده است، توضیح داد: نزدیک به دو سال است که بازی در هیچ کاری را قبول نکرده ام. در واقع به دنبال این هستم که در دهه دوم فعالیتم در سینما، وارد فضای متفاوتی شده و تجربه های جدیدی را دنبال کنم. این بازیگر سینما ادامه داد: مساله این است که بعد از گذشت ده سال از حضورم در سینما، به نوعی پختگی ذهنی و روحی رسیده ام که می خواهم تاثیرش در انتخاب کارهایم نیز مشخص باشد، به همین دلیل دنبال نقش هایی تاثیرگذار و متفاوت هستم. ضیغمی در پایان گفت: مسائلی مانند دستمزد پایین باعث نمی شود نقش های متفاوت را در سینما قبول نکنم. بی شک هر نقش تاثیرگذاری که بتواند توجه مرا جلب کند، قبول خواهم کرد.


سه شنبه 01 بهمن 1392 19:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن