تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804608298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حکم ویژه دولت به 4 مسئول برای جلوگیری از تعطيلی كارخانه‌ها +سند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
حکم ویژه دولت به 4 مسئول برای جلوگیری از تعطيلی كارخانه‌ها +سند
در پی تحولات در برخی مجموعه های تولیدی، دولت 4 مقام مسئول خود را برای جلوگیری از تعطيلي كارخانه هاي كشور تعیین کرده است.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، بر اساس ابلاغیه مهم دولت که با شماره "۱۵۴۴۷۹/ت۴۹۹۱۰هـ"  از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده است، نمايندگان تام الاختیار وزارتخانه هاي "تعاون، كار و رفاه اجتماعي"، "صنعت و معدن و تجارت" و "اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي ايران" و یک كارشناس منتخب دو وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت و تعاون، كار و رفاه اجتماعي" مامور حمایت صنعتی و جلوگيري از تعطيلی كارخانه هاي كشور شده اند.

نماینده وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي در این هیات ویژه، "سيد حسن هفده تن" معاون روابط کار وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی است.






وی که فارغ‌ التحصیل مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران است و سابقه خدمت به عنوان وابسته کار در ایتالیا، نماینده ایران در سازمان بین‌المللی کار، مدیرکلی روابط بین‌الملل وزارت کار، مدیرکلی دفتر توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار و مدیرکلی دفتر منابع انسانی و بهره‌وری نیروی کار را در سابقه خود دارد.

"رجبعلي صادقي" نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در هیات جلوگیری از تعطيلی كارخانه هاي كشور است.



وی پیش از این سوابقی چون استانداری را در سابقه خود داشته و از دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد تاکنون مشاور وزرای صنعت، معدن و تجارت بوده است.
 
"محمود اسلاميان" استاندار دهه 60 دولت در چهارمحال و بختیاری و خزانه دار فعلی هیات رئیسه اتاق بازرگانی که در سوابق خود مدیرعاملی ذوب آهن اصفهان و مدیرعاملی فولاد مبارکه را داراست دیگر عضو هیات ابلاغی دولت است که از سوی اتاق بازرگانی به عنوان نماینده معرفی شده است.



دکتر اسلامیان نیز فارغ التحصیل مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت است.



"محمد پاريزي" آخرین عضو منتخب هیات ماده یک قانون حمایت صنعتی و جلوگيري از تعطيلی كارخانه هاي كشور است که به عنوان كارشناس منتخب وزارتخانه هاي صنعت، معدن و تجارت و تعاون، كار و رفاه اجتماعي تعیین شده است.





وی که از سال گذشته معاون امور بانكي، بيمه و نظارت بر اجراي سياستهاي كلي اصل 44 قانون اساسي وزارت امور اقتصادی و دارایی است در سوابق خود معاونت عملياتي سازمان امور مالياتي كشور و مدير كلی مالياتهاي غيرمستقيم را برعهده داشته است.
 
 طبق قانون، این هیات می تواند در صورت وقوع یکی از موارد ذیل که منتهی به تعطیل کارخانه شود شخص یا اشخاص حقیقی یا حقوقی را به عنوان مدیر کارخانه‌ تعیین نمایند و شخص یا اشخاص مزبور در دوره اداره موقت امین محسوب و دارای اختیاراتی می‌باشند که از طرف هیأت تعیین می‌شود.


‌الف - در مورد توقف - از روز صدور حکم توقف، ب - در مورد صدور قرار تأمین، ج - در صورت فوت یا حجر از تاریخ اعلام وزارت کار و خدمات اجتماعی در خصوص تعطیل کارخانه.





در کلیه موارد مذکور در این قانون اعم از این که مربوط به قبل یا بعد از تصویب این قانون باشد هیأت حمایت از صنایع بلافاصله پس از‌اتخاذ تصمیم در خصوص لزوم اداره موقت کارخانه و تأسیسات مربوط و اموال متعلق به کارخانه را با حضور نماینده دادستان و نماینده نیروی انتظامی محل به مدیر یا مدیران منتخب خود برای اداره موقت تحویل خواهد داد در این مورد حضور مدیر یا مدیران یا نماینده صاحبان سهام بلامانع‌است و مدیران شرکت یا صاحبان سهام می‌توانند از دادستان محل رونوشت صورت مجلس تحویل کارخانه را دریافت دارند.

‌تصمیمات هیات منتخب دولت تدبیر و امید قطعی و لازم‌الاجرا است و فقط به تقاضای وزراء اقتصاد و کار و رفاه اجتماعی در همان هیأت قابل تجدید نظر خواهد بود و هیأت در‌کلیه اقداماتی که برای اداره موقت کارخانه ضرورت پیدا می‌کند نظارت خواهد داشت.


منبع: صبحانه آنلاین




تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۳:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن