تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804675185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاهبرداری زوج جوان از 300 نفر در اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
زوج کلاهبردار,کلاهبرداران
کلاهبرداری زوج جوان از 300 نفر در اصفهان رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف کلاهبرداری شرکت قلابی یک زوج جوان به بهانه پرداخت وام های کلان و شناسایی 300 شاکی در این رابطه خبر داد.




به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ستار خسروی رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی رصد اخبار و اطلاعات نشریات استانی کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان با تبلیغات گسترده شرکتی به نام «خدمات مشاوره راهبردی ایرانیان اسپادانا با مسئولیت محدود» با موضوع تسهیل، آماده سازی و پرداخت وام های کلان مواجه شدند. وی افزود: با توجه به مشکوک بودن فعالیت این شرکت کارآگاهان تحقیقات خود را در خصوص آن آغاز کردند که در ادامه مشخص شد این شرکت توسط یک زوج جوان به نام های «ن - م» و «ز - ا» هر دو اهل آستانه اشرفیه و ساکن شهرستان شاهین شهر اصفهان راه اندازی شده و در هیچ یکی از مراکز معتبر و قانونی کشور به ثبت رسمی نرسیده است. رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: با تکمیل شدن تحقیقات کارآگاهان، طی هماهنگی با مقام قضایی حساب این زوج کلاهبردار مسدود و هر دوی آنها در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند. سرهنگ خسروی افزود: با توجه به اینکه افراد زیادی به دلیل سهل انگاری در دام این شرکت کلاهبرداری افتاده بودند تحقیقات در خصوص افراد ثبت نام کننده آغاز و در این رابطه تعداد 300 نفر شناسایی شدند. وی با بیان اینکه کلاهبرداران در ابتدا از متقاضیان بین 30 تا 60 هزارتومان دریافت می کردند، افزود: این افراد قصد داشتند در ادامه پرونده متقاضیان از آنها مبالغ دیگری را در چندین نوبت مختلف دریافت کنند که خوشبختانه با پیش دستی و کشف سریع و به موقع کارآگاهان پلیس آگاهی استان از ادامه کلاهبرداری های این زوج جلوگیری به عمل آمد. رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در این رابطه تمامی وجوه شاکیان به آنان بازگردانده شد و متهمان نیز همراه با پرونده و شاکیان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند. وی با هشدار در خصوص کلاهبرداری شرکت های کاغذی به مردم گفت: توصیه پلیس به مردم این است که هرگز به تبلیغات و آگهی های شرکت ها با عناوین و نام های مختلف که به منظور جلب مشتری کلاهبرداری از متقاضیان در جراید چاپ می شود توجهی نکرده و بدون انجام تحقیقات لازم واطمینان از قانونی بودن شرکت ها سرمایه های خود را به آنها نسپارند. سرهنگ خسروی تصریح کرد: پلس به طور مرتب در راستای وظایف محوله خود برای مقابله و جلوگیری از این گونه کلاهبرداری ها فعالیت شرکت های سرمایه گذاری را زیر نظر دارد و در صورت غیر قانونی بودن فعالیت این شرکت ها با آنان برخورد قانونی می کند و از شهروندان نیز می خواهد در صورت مشاهده و یا مشکوک شدن به فعالیت چنین شرکت هایی سریعاً موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان اطلاع دهند.


سه شنبه 24 دی 1392 18:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن