تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820217038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از كار كردن با جوانان پيشمان نيستمنفرزاده: اگر واليبال در امتياز 20 تمام مي‌شد، كمتر مي‌باختيم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: از كار كردن با جوانان پيشمان نيستمنفرزاده: اگر واليبال در امتياز 20 تمام مي‌شد، كمتر مي‌باختيم
سرمربي تيم واليبال سايپا گفت: بدون شك اگر مسابقات واليبال در امتياز 20 به اتمام مي‌رسيد شكست‌هاي كمتري را تجربه مي‌كرديم.


به گزارش خبرگزاري فارس، فرهاد نفرزاده پس از شكست 3 بر 2 تيمش برابر نوين كشاورز اظهار داشت: بازي خوبي بود و اين ديدار را بايد با نتيجه 3 بر يك يا 3 بر صفر پيروز مي‌شديم، اما به دليل مصدوميتي كه براي پاسور اول‌مان ايجاد شد نتوانستيم پيروز باشيم.

وي ادامه داد: بعد از مصدوميت پاسور اول بازي شرايط سختي پيدا كرد و نتوانستيم موفق باشيم. ست‌هاي آخر را هم بانك كشاورزي با استفاده از تجربه مهره‌هاي خوبش توانست به سود خود رقم بزند.

سرمربي تيم واليبال سايپا خاطرنشان كرد: سيستم بازي ما به شكلي بود كه در دفاع روي تور و توپ گيري خوب كار مي‌كرديم، اما خودمان در دريافت اول شرايط خوبي نداشتيم و بازنده شديم.

نفرزاده عنوان كرد: از اينكه تيم جواني را روانه مسابقات كرده‌ايم پيشمان نسيتم؛ از ابتدا برنامه‌اي داشتيم كه روي جوانان كار كنيم. عملكرد خوبي داشتيم، اما در نتيجه‌گيري شرايط خوبي نداشتيم كه اين موضوع اميدوار كننده است.

وي ادامه داد: چون بازيكنانم تجربه ندارند در امتيازهاي 20 به بالا كم مي‌آورند و بازنده مي‌شويم. بدون شك اگر مسابقات در امتياز 20 تمام مي‌شد تا كنون شايد تنها 5 شكست در كارنامه خود داشتيم.

نفرزاده گفت: در نيم فصل حتماً چند بازيكن جذب مي‌كنيم تا شرايط‌مان بهتر شود. با جذب چند بازيكن جديد تلاش خواهيم كرد تا نقاط ضعف را برطرف كنيم.

انتهاي پيام/م

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن