تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801771238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منابع كارگري ايلنا اعلام كردند: مشاركت سرمايه‌گذاران چيني براي بازگشايي فولاد زاگرس


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: منابع كارگري ايلنا اعلام كردند: مشاركت سرمايه‌گذاران چيني براي بازگشايي فولاد زاگرس
چكيده: از زمان قوت گرفتن شايعه واگذاري امتياز بهره‌برداري از معادن سنگ آهن استان كردستان به كارخانه فولاد زاگرس، كارفرماي كارخانه فولاد اسدآباد اقدام به تعديل كارگران و تعطيلي اين واحد توليدي كرده است. منابع كارگري ايلنا اعلام كردند: مشاركت سرمايه‌گذاران چيني براي بازگشايي فولاد زاگرس


منابع كارگري ايلنا در كارخانه فولاد زاگرس از احتمال مشاركت سرمايه‌گذاران چيني براي بازگشايي اين واحد صنعتي خبر مي‌دهند.
يكي از نمايندگان كارگران فولاد زاگرس كه نخواست نامش فاش شود به ايلنا گفت: در روزهاي گذشته اعضاي يك هيات از مهندسان و سرمايه‌گذاران چيني چند بار براي و مذاكره در كارخانه مشاهده‌ شده‌اند.
وي افزود: شنيده مي‌شود كه قرار است به منظور بازگشايي اين واحد تعطيل شده با سرمايه چيني‌ها تغييراتي در ساختار كارخانه از جمله ساخت يك كوره جديد قوس الكتريكي ايجاد شود.

كارفرما به تعهدات‌اش عمل نكرده‌ است

اين كارگر افزود: احتمال مشاركت سرمايه‌گذاران چيني در بازگشايي كارخانه فولاد زاگرس اين روز‌ها درحالي قوت مي‌گيرد كه هنوز كارفرماي اين واحد صنعتي به تعهدات خود در قبال كارگران عمل نكرده است.
وي يادآور شد: در جريان سفر ماه گذشته جمعي از كارگران اين واحد توليدي به تهران، كارفرما علاوه برپرداخت بخشي از حقوق معوقه، متعهد شد تا در ازاي بازگشت كارگران حاضر در تهران نسبت به واريز حق بيمه، تمديد دفترچه‌هاي بيمه، برقراري سرويس رفت و آمد و برقراري پرداخت‌ حقوق ماهانه تا زمان آغاز اصلاح ساختاري اقدام كند.
وي افزود: با اين حال در يك ماهي كه از مراجعه كارگران مي‌گذرد، كارفرما تنها حق بيمه شهريور ماه كارگران را پرداخت كرده‌ و هنوز بابت حق بيمه ماه‌هاي تير و مرداد به سازمان تامني اجتماعي بدهكاراست.
اين كارگر فولاد زاگرس بابيان اينكه سرگرداني او و همكارانش ادامه دارد، افزود: نگران آن هستيم كه با آغاز طرح اصلاح ساختار، به دليل بدهي‌ كارفرما به سازمان تامين اجتماعي نتوانيم از مزاياي بيمه بيكاري استفاده كنيم.

واگذاري معادن سنگ آهن كردستان

اين كارگر فولاد زاگرس همچنين از تصميم اداره صنايع و معادن استان كردستان براي واگذاري امتياز بهره‌برداري از معادن سنگ آهن اين استان به كارخانه فولاد زاگرس خبر داد و افزود: اين اقدام در راستاي كاهش هزينه‌هاي مواد اوليه توليد و دسترسي آسان‌تر به سنگ معدن صورت مي‌گيرد.
اين كارگر فولاد زاگرس بابيان اينكه پيش از اين سنك آهن مورد نياز اين كارخانه بيشتر از معادن شرقي كشور (گل‌گهر، سنگان و بافق و در ‌‌نهايت معدن بيجار) تامين مي‌شد، گفت: واگذاري امتياز بهره‌برداري از معادن سنك آهن كردستان به كارخانه فولاد زاگرس درحالي است كه طبق شنيده‌ها هم اكنون امتياز بهره‌براري از اين معادن در اختيار كارخانه فولاد اسدآباد قرار دارد.
وي با اشاره به اينكه كارخانه ياد شده در استان همدان قرار دارد، گفت: شنيده‌ايم كه از زمان قوت گرفتن شايعه واگذاري امتياز بهره‌برداري از معادن سنگ آهن استان كردستان به كارخانه فولاد زاگرس، كارفرماي كارخانه فولاد اسدآباد اقدام به تعديل كارگران و تعطيلي اين واحد توليدي كرده است.

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن