تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819801028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با وزنه‌هاي سنگين آرنولد نمي‌شويد!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
با وزنه‌هاي سنگين "آرنولد" نمي‌شويد!
خيلي از آقايان تصور مي‌كنند با انجام تمرينات سخت ورزشي اندامي عضلاني پيدا مي‌كنند اما يافته‌هاي جديد نشان مي‌دهند كه وزنه‌هاي سنگين نمي‌توانند حجم عضلات شما را به تنهايي افزايش دهند.


به گزارش خبرنگار كلينيك باشگاه خبرنگاران؛ هيكل اندامي و عضلاني ريشه در دوران كودكي و شيوه تغذيه‌اي كودك دارد و "ژنتيك" نقش موثري در داشتن "توده‌هاي عضلاني سفت" و محكم دارد.


بررسي‌ها نشان مي‌دهند پژوهشگران دريافته‌هاي خود دريافتند كه افراد داراي "ژن عضلاني" هستند و حتي با ورزش كمتر بدنشان از كساني كه ورزش مي‌كنند هم عضلاني‌تر است.


گفتني است قبل از ورزش كردن اهداف‌تان را بشناسيد و سلامتي خود را تنها مد نظر قرار دهيد و برجستگي‌هاي ماهيچه‌تان برايتان مهم نباشد.


محققان توصيه مي‌كنند اگر مي‌خواهيد اندامي عضلاني داشته باشيد در كنار ورزش حتما بايد "ويتامين D" و "رژيم غذايي صحيح" و سالمي داشته باشيد.


مادران نيز قبل از بارداري با تغذيه صالم و مصرف مواد مغذي و انرژي‌زا مي‌توانند عضلاني بودن اندام فرزندان خود را در آينده تضمين كنند.


انتهاي پيام/






تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن