تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813161080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش تمرين آبي‌پوشان


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گزارش تمرين آبي‌پوشان
تمرين تيم فوتبال استقلال در سالن وزنه آکادمي ملي المپيک برگزار شد.

تيم فوتبال استقلال از ساعت 11 و 30 دقيقه صبح امروز در سالن وزنه آکادمي ملي المپيک تمرينات خود را که مربوط به بدنسازي بود، پيگيري کرد. احمد جمشيديان، سيدحسين حسيني و کبه غايبان تمرين امروز بودند.

به گزارش فارس،مهرداد اولادي مهاجم استقلال که مدتي به دليل مصدوميت از تمرينات دور بود امروز در کنار ديگر بازيکنان تمرين کرد. همچنين غلام‌نژاد از روز گذشته به تمرينات آبي‌پوشان اضافه شده است.

* منصور پورحيدري و علي اميري امروز در تمرين استقلالي‌ها حضور داشتند اين دو نفر از ابتدا نزد قلعه‌نوي رفتند و حدود يک ساعت با سرمربي آبي پوشان به گفت‌وگو پرداختند.

* ميرشاد ماجدي در حاشيه تمرين امروز از اينکه بحث قليان به رسانه‌ها باز شده و به جاي پرداختن به متن اين حاشيه‌ها فوتبال ما را فرا گرفته ناراحت بود. وي براي دقايقي با بازيکنان در اين زمينه صحبت مي‌کرد.

* بازيکنان استقلال در حاشيه تمرين امروز به شکل جالبي از ترکيب پرسپوليس حريف روز جمعه رونمايي مي‌کردند. آنها نفر به نفر بازيکنان پرسپوليس را مقابل خودي‌ها قرار مي‌دادند و در خصوص چگونگي بازي مقابل آنها صحبت مي‌کردند.

* جدايي جواد نکونام يکي ديگر از سوژه‌هاي تمرين امروز آبي‌پوشان بود و بازيکنان در خصوص اينکه سرانجام اين بازيکن به کدام تيم رفت، حرف مي‌زدند.

* مهدي رحمتي بعد از يک ساعت تمرين نزد سرمربي استقلال و منصور پورحيدري رفت و به گفت‌وگو با اين دو نفر پرداخت و آکادمي ملي المپيک را ترک کرد.

* بحث کشيدن قليان و عکسي که روي جلد يکي از روزنامه‌هاي وزشي منتشر شده، ديگر سوژه تمرين امروز آبي‌پوشان بود. حنيف عمران‌زاده خطاب به بازيکنان مي‌گفت صبح امروز با وکيلم به دادسرا رفتيم و پيگير اين موضوع هستم. اين بازيکن نسبت به اين اتفاق مي‌خنديد و جالب اينجاست که رحمتي واکنشي نسبت به اين موضوع نداشت و با نگاهي معنادار اين گونه پاسخ بازيکنان را مي‌داد.

* اداره ماليات نامه‌هايي را به بازيکنان تيم استقلال در مورد عدم پرداخت مطالبات اين اداره ارائه کرده و در خصوص تاريخ پرداخت ماليات آنها نامه‌هايي را به آنها منتقل کرده‌اند.

* ميرشاد ماجدي در حاشيه تمرين امروز استقلال براي دقايقي با قلعه‌نويي گفت‌وگو کرد و سپس براي شرکت در يک برنامه تلويزيوني به استوديوي شبکه خبر رفت.

* تمرينات تيم استقلال از ساعت 14 و 30 دقيقه فردا در کمپ زنده ياد حجازي پيگيري خواهد شد.

ديدار تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس روز جمعه از ساعت 15 در چارچوب مسابقات ليگ برتر برگزار خواهد شد.

دوشنبه 1392/10/23 12:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن