تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819022736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرنگاران از پاسخ‌های دبیر جشنواره قانع نشدند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در نشست رسانه ای سی و دومین جشنواره بین‌المللی‌ تئاتر فجر؛
خبرنگاران از پاسخ‌های دبیر جشنواره قانع نشدند
قادر آشنا دبیر جشنواره تئاتر فجر از پس سوالات خبرنگاران برنیامد.


به گزارش خبرنگار  حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران نشست خبری سی و دومین جشنواره بین‌المللی‌ تئاتر فجر صبح امروز با حضور قادر آشنا دبیر جشنواره، مهدی ‌شفیعی دبیر اجرایی، اتابک نادری مدیر تالارها، وحید لک دبیر استانی، الوند دبیر نظارت و ارزشیابی ، ایوب آقا‌خانی دبیر رادیو و تئاتر در تالار کنفرانس مجموعه تئاتر برگزار شد.   
 
قادر آشنا دبیر‌سی و دومین جشنواره بین ا‌لمللی تئاتر فجر ابتدا‌ضمن سلام و درود به شهدا و سپاس گذاری از کسانی که برای تئاتر زحمت کشیدند عنوان کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی بی بدیل و منحصر به فرد به بود که امام آمد و الگوی حکومتی ارائه داد که مبانی آن تفکر سیاسی شیعه بود.   
 
وی ادامه داد: ما همه تلاش می کنیم تا انقلاب بزرگ کشورمان را پاس داریم و برگزاری جشنواره تئاتر فجر هم به بهانه پیروزی انقلاب اسلامی است.   
 
آشنا تصریح کرد: هنرمندان تئاتر مبنا‌یشان فکر و اندیشه است و جایی که فکر و اندیشه باشد به طور حتم چالش نیز وجود دارد.
 
وی افزود: تلاش ما این بوده که جشنواره پویا و منطقی برگزار شود و آماده‌ایم تا در پایان جشنواره نقدها و اشکالات را بشنویم البته در جلسه امروز نقاط قوت را خواهیم گفت.
 
آشنا گزارشی از عملکرد جشنواره داد و گفت: به طور کل 129 نمایش در‌جشنو‌اره برگزیده شده که 114 اثر ایرانی و 15 اثر آن خارجی است. البته 100 اثر هم مربوط به بخش صحنه ای و 29 نمایش مربوط به بخش خیابانی است.   
 
وی بیان کرد: امسال 6 استان میزبان بخش منطقه‌ای جشنواره خواهد بود و سعی کردیم گروههای نمایشی استانها نیز در جشنواره حضور داشته باشند.   
 
آشنا با اشاره به بخش بین ا‌لملل بیان کرد: کشورهای کره جنوبی، آلمان ، نروژ ، اسپانیا، مجارستان از گروههای بین ا‌لمللی‌ هستند که در جشنواره امسال حضور دارند.   
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر تغییر مدیر‌یت‌ها در جشنواره امسال بر اساس گزارشهایی که برخی سایتها ارائه دادند، بیان کرد: ‌من خود را وقف کردم و هر جایی که از من بخواهند که کار کنم وظیفه ام را به درستی انجام خواهم داد و حضورم در تئاتر به دلیل آن است که تئاتر برایم اصالت دارد.   
 
آشنا در خصوص حمایت های قبلی خود از دبیر سابق جشنواره عنوان کرد: اساسا هر جا که کار کنم از مد‌یرانم دفاع خواهم کرد تا مدیران بدون دغدغه کارها را انجام دهند من شانی جز این ندارم که در قبال و‌ظایفم کارم را انجام دهم.   

خبر در حال تکمیل است...







تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن