تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819210211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسل: ژاوي مهندس تيکي‌تاکاست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: روسل: ژاوي مهندس تيکي‌تاکاست
رييس باشگاه بارسلونا به ستايش از ژاوي هرناندس پرداخت و او را «مهندس سبک تيکي تاکا» دانست.

در اين هيچ شکي وجود ندارد که ژاوي هرناندس يکي از تاثيرگذارترين بازيکنان بارسلونا در سال‌هاي اخير به شمار مي‌آيد. ساندرو روسل، رييس باشگاه بارسلونا به ستايش از کاپيتان تيمش پرداخت و او را مهندس سبک تيکي تاکا دانست.

به گزارش ايسنا، روسل گفت: سبک بازي بارسلونا بدون ژاوي نامفهوم است. او يک مهندس تمام عيار است. بارسلونا بدون حضور ژاوي ، اينيستا ، مسي و بوسکتس به سختي مي‌توانند سبک بازي خود را به حريفان تحميل کند و به گل برسد. آنها مخترعان سبک تيکي تاکا به شمار مي‌آيند اما ژاوي مهندس اين سبک است. تيکي تاکا مارک ثبت شده به نام ژاوي است. نمي‌دانم که آيا بارسلونا بدون ژاوي مي‌تواند با اين سبک خود بازي کند يا نه؟ تنها چيزي که مي‌توانم بگويم اين است که از حضور چنين بازيکن توانايي در ترکيب تيم خود احساس افتخار مي‌کنم.

او افزود: ژاوي براي بارسلونا يک اسطوره است. زمان هر بازيکني را به جايگاهي که شايسته آن است مي‌رساند. ژاوي الان پس از سال‌ها درخشش در بارسلونا به جايگاهي که شايسته آن است رسيده است. او پس از خداحافظي از فوتبال هم به دنياي مربيگري روي خواهد آورد، چرا که توانايي و استعداد آن را دارد. ژاوي کمک زيادي به بارسلونا کرده است. او در کسب قهرماني‌ها تيم ما تاثيرگذار بوده است. او شخصيتي قابل احترام براي همه ما به شمار مي‌آيد. خوشحاليم که چنين بازيکن بزرگي را در اختيار داريم.

راسل در پايان سخنان خود گفت: من به آمار و ارقام علاقه دارم. ژاوي تا الان 700 بار با پيراهن بارسلونا به ميدان رفته است و اين بيانگر توانايي اين بازيکن است. اميدوارم که او هم‌چنان در بارسلونا تاثيرگذار باشد. بارسا به بازيکناني همچون ژاوي نياز دارد.

ژاوي چند روز پيش در گفت و گويي که با مجله "PANENKA" داشت گفت دوست دارد در بارسلونا از فوتبال خداحافظي کند. با اين حال چه بسا اين اتفاق رخ ندهد: "در شرايط خوبي به سر مي‌برم. سخت است که در بارسلونا از فوتبال خداحافظي کنم. نمي‌دانم پس از اين تيم بايد پيراهن چه باشگاه ديگري را بر تن کنم . بايد بگويم که آرزويم خداحافظي با پيراهن بارسلونا از دنياي فوتبال است. درباره اين سوال که پس از خداحافظي به دنياي مربيگري روي مي‌آورم يا نه؟ بايد بگويم که هنوز به اين موضوع فکر نکرده‌ام. من علاقه زيادي به فوتبال دارم و اميدوارم که هميشه در ارتباط با اين ورزش باشم."

جمعه 1392/10/20 10:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن