تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819357963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوري: دست قلعه نوعي خالي است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نوري: دست قلعه نوعي خالي است
هافبک تيم استقلال گفت:از دليل جدايي منتظري بي خبرم و بهتر است خودش در اين زمينه پاسخ بدهد.

 پژمان نوري درباره بازي روز شنبه آبي پوشان مقابل سورينت عنوان کرد:ما براي اين مسابقه غايبان زيادي داريم و به همين دليل کارمان آسان نخواهد بود.راه آهن هم تا به امروز نتوانسته نتايج خوبي بگيرد و به همين دليل مقابل استقلال انگيزه بالايي دارد و با يک بازي انتحاري به دنبال کسب سه امتياز خواهد بود.در واقع براي اين مسابقه هر دو تيم به فکر پيروزي هستند و يک امتياز براي ما فايده اي ندارد.

به گزارش اوج، وي ادامه داد: به طور حتم غيبت بازيکنان ما در اين مسابقه در کيفيت کار استقلال تاثير منفي مي گذارد.دست قلعه نوعي خالي است و روي نيمکت هم بازيکن زيادي نداريم.اميدوارم در نهايت با کمک هواداران بتوانيم دست پر از بازي بيرون بياييم.

هافبک استقلال درباره اينکه با توجه به محروميت عمران زاده، غيبت منتظري و مصدوميت غلام نژاد احتمال حضورش در خط دفاعي در اين مسابقه وجود دارد گفت: من هر جايي مربي صلاح بداند بازي مي کنم و تفاوتي ندارد.قبلا هم اين رويه را داشته ام و مشکلي با پستم ندارم.

نوري درباره فشردگي مسابقات باشگاهي تصريح کرد:فوتبال در همه جاي دنيا همين است.بايد سعي کنيم باشگاهها با برنامه ريزي که مي شود تقويت شوند و در نهايت هم باشگاهها سود ببرند و هم تيم ملي.

وي درباره جدايي پژمان منتظري از استقلال و اينکه چرا او در اين شرايط از جمع آبي پوشان رفت اظهار داشت:من از دليل جدايي منتظري بي خبرم و بهتر است خودش در اين زمينه پاسخ بدهد.

هافبک سابق ملوان درباره ناراحتي مازيار زارع و سيد جلال رافخايي از داوري بازي با استقلال گفت:اين نظر خود زارع و رافخايي است.البته به نظر من در صحنه اخراج،رافخايي چيزي نگفت.او بچه خوبي است و بعيد مي دانم به فغاني حرفي زده باشد.

نوري در پايان اظهار داشت:اميدوارم روز شنبه تماشاگر خوبي به استاديوم آزادي بيايد و بتوانيم در کنار آنها نتيجه خوبي بگيريم.من به شخصه فکر مي کنم با توجه به رقابت سنگيني که در صدر جدول وجود دارد،براي مسابقه با راه آهن تماشاگر بيشتري نسبت به بازي هاي قبلي به استاديوم خواهند آمد.

پنج شنبه 1392/10/12 20:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن