تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819565905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه افت قیمت طلا


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
ادامه افت قیمت طلا

ادامه افت قیمت طلا
قیمت هر اونس طلا امروز در بازار معاملات آنلاین نیویورک 10 دلار کاهش یافت و به 1204 دلار در هر اونس رسید.
به گزارش نامه نیوز به نقل از تسنیم، قیمت طلا که به سمت ثبت بزرگترین کاهش سالانه در بیش از سه دهه اخیر پیش می رود، روز دوشنبه همزمان با افزایش شاخص سهام در بازار بورس و پیش بینی ترمیم اقتصاد جهانی، کاهش یافت.

قیمت طلا در طول امسال شاهد کاهش حدود 30 درصدی بوده است. کاهش قیمت فلز زرد در ماه آوریل به پایین ترین رقم در دو سال گذشته، موجب افزایش تقاضا برای خرید از سوی سرمایه گذاران خرد و افزایش نسبی قیمت ها شد، اما قیمت طلا در ماه ژوئن به دلیل نگرانی از تعدیل قریب الوقوع سیاست محرک اقتصادی فدرال رزرو آمریکا، مجددا به پایین ترین رقم در 3 سال گذشته رسید.

خروج حجم زیادی از سرمایه ها از صندوق های سرمایه گذاری در بازار طلا نیز نشان دهنده تضعیف علاقه سرمایه گذاران به حضور در بازار فلز زرد بود. میزان دارایی های اس پی دی آر، گلد تراست، بزرگترین صندوق سرمایه گذار در بازار طلا به پایین ترین رقم از سال 2009 رسید.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز در بازار معاملات آنلاین نیویورک 10 دلار کاهش یافت و به 1204 دلار در هر اونس رسید که فاصله زیادی با قیمت 1900 دلاری قیمت طلا در سال 2011 دارد.

جویس لیو، تحلیلگر بازار طلا در سنگاپور گفت: «من فکر نمی کنم خروج سرمایه از صندوق های سرمایه گذاری به این زودی ها خاتمه یابد.»

وی افزود: «این روند ممکن است تا اواسط سه ماهه اول سال آینده یا حتی کل سه ماهه اول 2014 یعنی قبل از اینکه ما احتمالا شاهد نشانه ای از افزایش مجدد تمایل به سرمایه گذاری در بازار طلا باشیم ادامه یابد.»

کاهش امسال قیمت طلا به رشد پیاپی 12 ساله قیمت ها که ناشی از کاهش شدید نرخ های بهره و اقدامات اتخاذ شده از سوی بانک های مرکزی کشورهای جهان برای سرپا نگه داشتن اقتصاد جهانی بود، پایان خواهد داد.






1392/10/9





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن