تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819619649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال افزایش حقوق کارمندان به میزان تورم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
احتمال افزایش حقوق کارمندان به میزان تورم
اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه خود تبصره 19 لایحه بودجه سال 93 که مربوط به حقوق و دستمزد کارمندان دولت و بازنشستگان است و بندهای مربوط به آن را بررسی کردند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از ایسنا: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه خود تبصره 19 لایحه بودجه سال 93 که مربوط به حقوق و دستمزد کارمندان دولت و بازنشستگان است و بندهای مربوط به آن را بررسی کردند.

امیرحسین قاضی زاده، عضو کمیسیون اجتماعی با اعلام این خبر گفت: نمایندگان کمیسیون اجتماعی به بحث درباره میزان افزایش حقوق کارمندان پرداختند.

قاضی‌زاده ادامه داد: در این باره دو پیشنهاد مطرح بود، پیشنهاد اول اینکه طبق قانون حقوق کارمندان مطابق با نرخ تورم افزایش پیدا کند و پیشنهاد دوم نیز افزایش 25 درصدی حقوق کارکنان بود که در نهایت نمایندگان نظراتشان با افزایش دستمزد کارمندان معادل نرخ تورم بود.

وی گفت: در جلسه فردا نیز مواد ارجاعی مربوط به بودجه 93 و پرونده بودجه 93 در کمیسیون اجتماعی بسته خواهد شد.

او همچنین از حضور رییس کل زندانها و معاون سازمان بسیج در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی خبر داد.

قاضی زاده تصریح کرد: ریاست کل زندان‌ها و معاون سازمان بسیج نظرات و دیدگاه‌هایی داشتند که با حضور در کمیسیون اجتماعی مطرح کردند.



1392/10/9





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن