تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820047507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عباس پاليزدار: هشت سال پيش درباره ماهيت مرتضوي تذكر داده بوديم


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: عباس پاليزدار: هشت سال پيش درباره ماهيت مرتضوي تذكر داده بوديم
گروه سياسي: عباس پاليزدار شخصي است كه به يكي از شاكيان اصلي سعيد مرتضوي بعد پرونده كهريزك تبديل شده است و آن هم به دليل اتهام، افترا و نشر اكاذيب، نگهداري غير قانوني پاليزدار و افراد مرتبط با پرونده او در بازداشتگاه انفرادي. در كنار اين پرونده انتشار اسناد فساد گسترده مالي در دوران مديريت مرتضوي در سازمان تامين اجتماعي به ديگر افتخارات دادستان سابق اضافه شده است اما به نظر مي‌رسد مرتضوي به دليل برخي حمايت‌ها بدون هيچ محدوديتي حتي بيانيه صادر مي‌كند و به توجيه عملكردي خود و اسناد موارد حيف و ميل بيت‌المال در سازمان اجتماعي را هم مي‌پردازد.

اما نكته قابل توجه عدم حضور مرتضوي در جلسه دادگاه براساس شكايت پاليزدار هم به حاشيه‌هاي دادستان سابق تهران اضافه شده است و افكار عمومي همچنان در انتظار رسيدگي به پرونده وي و همدستانش در ماجراي پرونده هولناك كهريزك هستند، انتظاري كه پس از گذشت چهارسال هنوز به نتيجه و راي نهايي نرسيده است.

عباس پاليزدار از عدم حضور سعيد مرتضوي در دادگاه خبر داد و تصريح كرد: هشت سال پيش بارها گفتيم كه ماهيت سعيد مرتضوي به چه صورت است.

عباس پاليزدار در گفت‌وگو با جمهوريت، درباره برگزاري جلسه دادگاه چهارشنبه مربوط به شكايت از سعيد مرتضوي، گفت: جلسه دادگاه به دليل عدم حضور سعيد مرتضوي برگزار نشد.

وي با بيان اينكه جلسه دادگاه سعيد مرتضوي به يكشنبه هفته آينده موكول شده است، تصريح كرد: عدم حضور سعيد مرتضوي در دادگاه بي‌احترامي ديگري به دادگاه و مردم بود چرا كه وقتي در دادگاه حاضر شدم انبوهي از مردم و پرونده شاكيان از وي را در آنجا مشاهده كردم.

پاليزدار بااشاره به شكايت‌ها و پرونده‌هاي مربوط به سعيد مرتضوي، يادآور شد: من و نمايندگاني از مجلس دوره هفتم، هشت سال پيش بارها گفتيم كه ماهيت سعيد مرتضوي به چه صورت است اما متاسفانه آن زمان اراده‌اي براي برخورد با وي وجود نداشت و افرادي با رشد مرتضوي باعث شدند تا انبوهي از نارضايتي‌هاي مردمي به وجود آيد.

وي ادامه داد: كار مرتضوي با اين حمايت‌ها به جايي رسيده است كه اكنون با حجم انبوهي از پرونده‎هاي شكايت، انتظار دارد تا به وي مدال افتخار هم داده شود. پاليزدار در تشريح برخي موارد موجود در پرونده سعيد مرتضوي، توضيح داد: يكي از مهمترين مباحث پرونده سعيد مرتضوي مربوط به موضوع فروش سوالات كنكور دستياري بود كه در اين‌باره حتي عليرضا زاكاني نماينده تهران نيز در جريان تحقيق و تفحص مجلس هفتم مطرح كرده بود كه سعيد مرتضوي با از بين بردن آثار جرم و مفقود كردن پرونده‌هاي فروش سوالات كنكور از سراسر كشور، موجب كور كردن سرنخ‌هاي مربوط به پرونده فروش سوالات كنكور شده است.

وي افزود: مرتضوي در اين پرونده با كنار گذاشتن افراد اصلي متهم در اين پرونده افراد ديگري مانند مسوول موسسات كنكور را به عنوان متهم معرفي كرد و اين پرونده از دست افرادي كه مي‌خواستند به صورت مستقل اين كار را دنبال كنند، بيرون كشيده شد. پاليزدار تصريح كرد: اميدوارم كه با پرونده سعيد مرتضوي به درستي و براساس قانون برخورد شود.

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن