تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818967997




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزيران خارجه لهستان و سوئد در راه تهران/ تصميم اصلاح‌طلبان براي راه‌اندازي 50 سايت خبري


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: وزيران خارجه لهستان و سوئد در راه تهران/ تصميم اصلاح‌طلبان براي راه‌اندازي 50 سايت خبري
واكنش بابك زنجاني به نامه اخير 12 نماينده،وزيران خارجه لهستان و سوئد در راه تهران،اصولگرايان مدل جديدي براي انتخابات طراحي كنند،نمره دولت قبلي درروابط بين‌الملل و ...از جمله خبر ويژه برخي روزنامه هاي پنجشنبه هستند كه ميتوانيد از اينجا بخوانيد.
مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛

*جام جم

وزيران خارجه لهستان و سوئد در راه تهران

پس از آن‌كه تهران در اين هفته ميزبان وزير خارجه ايتاليا بود، خبرگزاري ايرنا به نقل از يك منبع مطلع نوشت: رادوسلاو سيكورسكي، وزير امور خارجه لهستان و كارل بيلدت، وزير امور خارجه سوئد طي دو ماه آينده به تهران سفر مي‌كنند.پيش از اين، محمدجواد ظريف، وزير امور خارجه كشورمان از سفر تعداد بيشتري از وزيران امور خارجه كشورهاي اروپايي به تهران خبر داده بود.

سفر استراو به ايران در نيمه دوم دي

عباسعلي منصوري‌آراني، رئيس گروه دوستي پارلماني ايران و انگليس، درباره زمان سفر هيات پارلماني انگليس به سرپرستي جك استراو وزير خارجه پيشين اين كشور به تهران گفت: سه‌شنبه (سوم دي) با رايزني‌هاي كه با محمدحسن حبيب‌الله‌زاده كاردار غيرمقيم ايران در انگليس داشتم، قرار بر اين شد تا هيات پارلماني انگليس به سرپرستي جك استراو نيمه دوم دي ماه به تهران سفر كند.به گزارش خانه ملت، نماينده مردم كاشان، آران و بيدگل در مجلس افزود: هيات پارلماني انگليس در سفر به تهران با علي لاريجاني رئيس مجلس، علاءالدين بروجردي رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي، اعضاي گروه دوستي پارلماني ايران و انگليس و برخي مقامات سياسي كشور ديدار مي‌كند.

واكنش بابك زنجاني به نامه اخير 12 نماينده

پس از آن‌كه 12 نفر از نمايندگان اصولگراي شاخص مجلس در نامه‌اي سرگشاده به سران قوا خواستار پيگرد بابك زنجاني شدند، اين ميلياردر پرحاشيه ديروز در صفحه شخصي خود در فيسبوك نوشت: امروز تلاش‌هاي من آزاردهنده شده، ولي چون يك‌بار من را نديده‌ايد و حتي نمي‌دانيد چه كرده‌ام قضاوت سالمي نكرديد؛ با عرض معذرت حتي شما نمي‌دانيد من بابت اين زحماتي كه كشيده‌ام آيا پرونده قضايي دارم يا خير و دست به دامان دستگاه‌‌ها شده‌ايد، در صورتي كه اگر يك‌بار از خودم مي‌خواستيد با كمال ميل و افتخار با مدرك و دليل نشان مي‌دادم جرثومه نيستم و يك قهرمان بودم.

وي افزوده است: آن‌قدر دستگاه‌هاي نظارتي در كشور فعالند كه بعيد است كسي در اين حجم كاري فساد كند و همه نگاه كنند. در بخش ديگري از يادداشت زنجاني آمده است: در هر صورت من كار كرده‌ام، شايد اشتباهي در كار من ديده شود، ولي حتما خطا نكرده‌ام و كسي با اين حجم كار احتمال اشتباهش هست، ولي يادآور مي‌شوم من هم مثل شما از جان و مالم گذشته‌ام و براي خدمت به كشور كار كرده‌ام و چيزي براي از دست دادن ندارم.

*تهران امروز

تصميم اصلاح‌طلبان براي راه‌اندازي 50 سايت خبري

در روزهاي گذشته و با افزايش مخالفت‌ها با انتشار روزنامه‌هاي اصلاح‌طلب، برخي اخبار از افزايش تمايل اصلاح‌طلبان براي حضور در فضاي مجازي حكايت دارد. به گزارش هشت صبح، برخي اخبار از تلاش برخي مديران رسانه‌اي اصلاح‌طلب براي راه‌اندازي 50 سايت خبري در ماه‌هاي آينده حكايت دارد. بنابراين گزارش تلاش مي‌شود بودجه اين سايت‌ها از طريق تماس با افراد تاثير گذار اين جبهه و برخي مقامات دولتي متمايل به اصلاح‌طلبان تامين شود. راه‌اندازي اين سايت‌هاي خبري با هدف هجمه به اصولگرايان از سويي و جهت دهي به افكار عمومي در كوتاه مدت براي انتخابات مجلس و براي بلند مدت در انتخابات رياست‌جمهوري بعدي است. طيف رسانه‌اي اصلاح‌طلبان معتقدند فضاي سايبري و سايت‌هاي پرمخاطب كشور در اختيار اصولگرايان است و اميدوارند با راه‌اندازي اين سايت‌ها بتوانند خلأ حضور خود در اين فضا را جبران كنند.

من جرثومه فساد نيستم، من قهرمانم

به دنبال ارسال نامه اي از سوي 12 نفر از نمايندگان شناخته شده مجلس خطاب به سران قوا براي پيگيري پرونده بابك زنجاني وي در صفحه شخصي خود در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي به اين موضوع واكنش نشان داد زنجاني در واكنش به اين موضوع طي ‌يك نامه سرگشاده خطاب به 12 نفر از نمايندگان مدعي شد تمام زندگي، ابرو و زحماتش را براي ابادي كشور و خط ولايت بكار برده است. زنجاني از اينكه نمايندگان وي را «جرثومه فساد» خواندند ابراز گلايه كرد و نوشت:‌«شرمنده شما هستم كه باعث شدم با قصاص قبل از جنايت اخرتتان را به دنيايتان بفروشيد» زنجاني در بخش ديگر از اين نامه اتهامات نمايندگان را رد كرد و نوشت«من هيچ حرفي براي جرم‌هايي كه زديد ندارم چون سابقه شما برادران آنقدر زياد و مقدس است كه اجازه هيچ پاسخي را به خود نخواهم داد حتما تجربه شما و علم غيب شما از هر محكمه اي بالاتراست.»

جالب آنكه زنجاني در اظهاراتي عجيب مدعي شده نتيجه راه او و نمايندگاني كه عليه‌اش نامه نوشتند به خط ولايت مي رسد. وي در اين رابطه مي نويسد« در زمان جنگ كه من و امثال من در پناهگاها استراحت مي‌كرديم شما عزيزان شجاعانه در برابر ظلم و ستم و تجاوز بيگانگان از جانتان گذشتيد و ايستاديد ايا واقعا تمام كارهاي شما عزيزان بدون اشتباه بوده؟ آيا در زمان مشكل كسي بود به شما جورثومه فساد خطاب كند؟ و دست به دامان قواي سه‌گانه شود؟ خير نبود چون نتيجه راه من و شما در انتها به خط ولايت رسيدن است و فقط تفاوت من با شما يك كاتاليزور است. اينكه شما با يك گروه و حزب به نتيجه نهايي ولايت مي‌رسيد ولي من بدون حزب و گروه به ولايتم اعتقاد دارم و زندگيم را فدا مي‌كنم.» زنجاني با بيان اينكه «جورثومه نيستم و يك قهرمان بودم» افزود: آنقدر دستگاه هاي نظارتي در كشور فعالند كه بعيد است كسي در اين حجم كاري فساد كند و همه نگاه كنند. محض اطلاع در خصوص موضوع نفت پرونده در شعبه شش ماه‌هاست در حال بررسي است.

اصولگرايان مدل جديدي براي انتخابات طراحي كنند

مجتبي شاكري عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي درخصوص سازوكار اصولگرايان براي انتخابات، اظهار داشت: سازوكار اصولگرايان در انتخابات رياست‌جمهوري با اقدام برخي از افراد به شكست انجاميد، در صورتي كه همين سازوكار در انتخابات شوراها، مجلس و رياست‌جمهوري سابق پاسخ داد و به همين جهت معتقدم بزرگان بايد دور هم بنشينند و مدل جديدي را براي انتخابات آينده طراحي كنند. وي درباره «منظور شما از بزرگان چيست؟» تصريح كرد: بالاخره در جامعه روحانيت آيت‌الله مهدوي‌كني موثر هستند، ضمن اينكه افراد تاثيرگذاري هم در جامعه مدرسين حوزه علميه قم حضور دارند كه مي‌توانند درباره مدل انتخابات با هم صحبت كنند، البته به‌اعتقاد بنده بايد در انتخابات به چهره‌هاي جديد توجه كرد و به‌عبارتي نوآوري داشت. عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران در پايان تصريح كرد: نبايد فقط در حرف به بزرگان روي آورد، بلكه بايد در عمل نشان داد،. ديديم برخي از آقايان در انتخابات رياست‌جمهوري يادداشت آيت‌الله مهدوي‌كني براي رسيدن به وحدت را نپذيرفتند.

*جمهوري اسلامي

* اعتراضات عمومي به اعلام موافقت مسئولان ارشد استان اردبيل با سفرهاي اعضاي شوراي شهر به كشورهاي خارجي با هزينه شهرداري نشان مي‌دهد مجادلات فرسايشي در مركز استان همچون دوره قبل شوراي شهر، مجدداً احيا خواهد شد. به گزارش خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي از اردبيل، سفرهاي بدون دست‌آورد اعضاي دوره سوم شوراي شهر اردبيل آغازگر سفرهاي بي‌رويه خارجي مديران و مسئولان دولتي استان نيز بود كه علاوه بر هزينه‌هاي كلان مستقيم، هزينه‌هاي جنبي زيادي نيز به بارآورد. استان اردبيل از نظر اقتصادي يكي از استانهاي كم برخوردار كشور است و سالانه تعداد زيادي از مردم براي دريافت درصدي تخفيف انشعابات آب، برق و... منازل خود از مسئولين دستگاه تلاش ناموفقي دارند. در چنين شرايطي، تحميل هزينه‌هاي سفرهاي خارجي به بودجه استان، قابل توجيه نيست و انتظار مردم اينست كه اين پول‌ها صرف كمك به نيازمندان، عمران و آباداني و ترويج فرهنگ ديني شود.

* گروهي با عنوان "جامعه بازماندگان جنگ تحميلي" با جمع‌آوري امضاء از رزمندگان و جنگ‌زدگان، مطالباتي را فهرست كرده و درصدد رسيدن به آنهاست. اين گروه، براي رزمندگان 16 مورد و براي جنگ زدگان 17مورد مطالبات در نظر گرفته و در مقدمه اين فهرست اعلام كرده "تاكنون خويشتن‌داري و بردباري رزمندگان، جنگ‌زدگان و ديگر آسيب ديدگان جنگ باعث شده تا مسئولان امر در جبران بازماندگي‌ها و خسارات و تأمين نيازهاي اين جامعه بزرگ دچار قصور، غفلت و سهل‌انگاري شوند و صاحبان اصلي انقلاب را به فراموشي بسپارند". در پايان اين مقدمه آمده است: "با يادآوري مطالبات كلي خود منتظريم تا دولتمردان و گردانندگان نهادهاي ذيربط، رسيدگي به خواست‌هاي حداقلي ما را در دستور كار قرار دهند و علاوه بر پذيرش رسمي آن‌ها، يكايك مطالبات را تا پايان سال 1392 برآورده سازند."

*قدس

نمره دولت قبلي درروابط بين‌الملل

خبرآنلاين: نصرت ا... تاجيك سفير سابق ايران در اردن درباره سياست خارجي دولت گذشته گفت: متأسفانه دولت پيشين اعتقادي به ادبيات بين‌المللي نداشت ورئيس‌جمهور پيشين يك دستگاه موازي چند نفره راه انداخته بود و خود را از عقل و نظرات كارشناسي محروم كرده بود، بنابراين تفاوت بين دولت گذشته و كنوني در چگونگي و ميزان شناخت صحنه جهاني و روابط بين‌الملل است كه نمره دولت قبلي صفر است.

حقوق 10ميليوني براي بازنشستگان خاص

فرارو: خبرها حاكي است كه در حال حاضر بازنشستگان خاصي هستند كه بيش از 10 ميليون تومان حقوق بازنشستگي مي‌گيرند كه اين مسأله رعايت نكردن سقف حقوق بازنشستگي است. در حال حاضر هيأت هزار نفر عضو صندوق بازنشستگي وجود دارند كه بالاتر از سقف بازنشستگي مي‌گيرند و نظارتي بر آن نيست و اين مابه‌التفاوت در حدود 100 ميليارد تومان است.

گريه‌هاي «ابرو گوندش» براي «رضا ضراب»

انتخاب: شبكه استار تركيه كه هر ساله مسابقه «صداي برتر تركيه» را پخش مي‌كند، در نخستين قسمت امسال خود با «ابروگوندش» خواننده و همسر رضا ضراب در مورد حوادث اخير گفت‌وگوي كوتاهي داشته است. «ابرو گوندش» كه يكي از چهار داور اين مسابقه بود، در پاسخ به پرسش مجري كه خواستار توضيح در مورد حوادث اخير و بازداشت همسرش شد، با چشمان پر اشك و اندوه گفت: «رضا» همسر من و پدر فرزندم است. ما با عشق با هم ازدواج كرديم. همانگونه كه سالها پيش بيماري سختي را پشت سر گذاشتم، مي‌گويم كه از پس هر تاريكي صبحي هست و من به آن صبح اميدوارم. وي افزود: من قبل از ازدواج هم خواننده بودم، بعد از ازدواج هم به كارم ادامه دادم و همچنان هم - حتي با وجود اتفاقات اخير - اين كار را ادامه خواهم داد. سپس مجري گفت ما سعي خواهيم كرد با فضاي برنامه و شوخي، اندوه تو را كمك كنيم.

تجمع دانش آموزان شين‌آبادي

مهر: حدود 13 نفر از كودكان حادثه ديده شين آباد كه از ناحيه صورت، دست و پا دچار سوختگي شده بودند، روز گذشته با تجمع مقابل نهاد رياست جمهوري، خواستار ديدار با رئيس جمهور شدند. اين دانش آموزان كه عمدتا به همراه پدر و مادرشان به تهران آمده‌اند، يكصدا فرياد مي‌زدند، ما مي‌خواهيم رئيس جمهور را ببينيم و حقمان را مي‌خواهيم .

اوباما از همسرش طلاق مي‌گيرد

باشگاه خبرنگاران: رسانه‌هاي آمريكايي به نقل از يك منبع نزديك به رئيس جمهور آمريكا در كاخ سفيد فاش كردند كه باراك اوباما درصدد طلاق دادن همسرش است.

درخواست يك نماينده از وزير اطلاعات

ايسنا: مهدي دواتگري نماينده مردم مراغه در مجلس از وزير اطلاعات خواست نسبت به ماجراي شنود دفتر علي مطهري شفاف‌سازي كند.

نبايد از دولت توقع زيادي داشته باشيم

خبرآنلاين: سيدحسين نقوي سخنگوي كميسيون سياست خارجي مجلس گفت: برخي انتقادها از دولت منطقي نيست. فكر نمي كنم انتظاري كه از دولت احمدي نژاد در سال هفتم داشتيم را هم اكنون از دولت يازدهم داشته باشيم.

اظهارات پورمختار درباره پرونده زنجاني

خبرآنلاين: پور مختار رئيس كميسيون اصل 90 درباره بابك زنجاني گفت: امثال بابك زنجاني وجود دارند و همان‌طور كه آقاي پورمحمدي گفته است، مانند هندوانه‌اي در بسته مي‌مانند كه معلوم نيست چه چيزي از آب در مي‌آيند.

روحاني به اين سخنان اعتراض كرده است

فارس: حميد رضا فولادگر عضو جامعه اسلامي مهندسين با تأكيد بر اينكه خود دولت نيز به حرفهاي حجاريان درباره انحلال مجلس اعتقادي ندارد، گفت: بنده شنيده‌ام كه آقاي رئيس‌جمهور نيز به صحبتهاي حجاريان پاسخ داده و به نوعي نسبت به آن اعتراض كرده است.

هواپيماي بابك زنجاني اجازه فرود نيافت

فارس: در يك اتفاق عجيب، روز دوشنبه در حالي‌كه پرواز قشم‌اير از تهران به مقصد استانبول در حركت بود و در حالي‌كه هواپيما آماده فرود در مقصد بود، برج مراقبت فرودگاه استانبول به هواپيما اعلام مي‌كند كه هواپيماي قشم اير متعلق به بابك زنجاني است و اجازه فرود در فرودگاه را ندارد و بايد به تهران بازگردد.

ارتباط بازداشت هاي تركيه با ايران

ايران هسته اي: منابع آگاه خبر دادند كه اقدامهاي اخير وبازداشتهاي انجام شده در تركيه ممكن است ايران را هدف گرفته باشد.

عملكرد خانه احزاب بايد بازخواني شود

تسنيم: مجتبي شاكري عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با اشاره به احياي خانه احزاب گفت: رسانه‌ها و فعالان سياسي عملكرد گذشته خانه احزاب را بازخواني كنند تا مردم دچار ترديد نشوند.

اعلام مسؤوليت كشتن كارمند صهيونيست

فردا: كميته‌هاي مقاومت مردمي فلسطين مسؤوليت تيراندازي به يك كارمند وزارت جنگ رژيم صهيونيستي در نزديكي ديوار مرزي غزه و سرزمين‌هاي اشغالي را به عهده گرفتند. كميته‌هاي مقاومت مردمي فلسطيني اعلام كرده اند كه اين اقدام در واكنش به كشته شدن دو فلسطيني در غزه و كرانه باختري صورت گرفته است.

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن