تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798468116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با ارسال چند هزار پيامك توهين‌آميز و راه‌اندازي چند سايت خبري صورت گرفتفشار به استاندار البرز براي حذف نيروهاي اصولگرا


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با ارسال چند هزار پيامك توهين‌آميز و راه‌اندازي چند سايت خبري صورت گرفتفشار به استاندار البرز براي حذف نيروهاي اصولگرا
انتصاب سيد طاهر طاهري به عنوان استاندار البرز كه از مخالفان جدي جريان‌هاي تندرو اصلاح‌طلبي در مجلس ششم بود، موجب اعتراض تندروها به وي و همچنين انتصاب‌هاي استانداري البرز شده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرج، با برگزاري انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و روي كار آمدن دولت حسن روحاني با شعار اعتدال‌گرايي، اصلاح‌طلبان تندرو تلاش‌هايي را براي مصادره آراي مردم در 24 خرداد كردند.

اين در حالي است كه چهره‌هاي شاخص اين جريان سياسي پيش و پس از انتخابات به صراحت اعلام كردند كه حسن روحاني اصلاح‌طلب نيست.

به عنوان نمونه علي شكوري‌راد در تاريخ هجدهم ارديبهشت در حاشيه ميزگرد سياسي با نام آينده مطلوب، ايران پس از انتخابات در دانشگاه گيلان گفته بود كه "حسن روحاني نامزد اطلاح طلبان نيست و با ورود هاشمي رفسنجاني اصلاح طلبان پشت سر ايشان قرار مي‌گيرند؛ اما در مورد روحاني اين گونه نخواهد بود."

در آن دوران حتي محمدرضا عارف به صراحت گفته بود كه روحاني اصلاح‌طلب نيست و در پاسخ به اين اظهارات بابك دربيكي مسئول روابط روابط عمومي ستاد انتخابات روحاني نيز تاكيد كرد كه " به خاطر ندارم كه آقاي روحاني تاكنون خود را اصلاح طلب معرفي كرده باشد."

پس از تشكيل دولت يازدهم انتصاب مديران ارشد اين دولت، سيد طاهر طاهري نماينده اسبق سمنان در مجلس شوراي اسلامي را به سمت استاندار البرز منصوب كرد.

طاهري از جمله منتقدان جدي جريان تندرو مجلس ششم و امضا كنندگان نامه موهون برخي از آنها و همچنين استعفاي تعدادي از اعضاي مجلس ششم بود.

به همين دليل انتصاب وي به عنوان عالي‌ترين مقام اجرايي در استان البرز با مخالفت شديد اصلاح‌طلبان تندرو استان همراه بود و طي هفته‌هاي گذشته هجمه زيادي به استانداري البرز از سوي اين افراد بوده‌ايم.

در اين مدت برخي از خبرنگاران منتسب به اين جريان نيز با راه‌اندازي سايت‌ها و وبلاگ‌هايي در فضاي مجازي و همچنين استفاده از امكاناتي چون ارسال پيامك‌هاي چند هزارتايي حملات شديدي به استانداري البرز داشته‌اند.

دليل اصلي اين مخالفت‌ها عدم انتصاب چهره‌هاي تندرو استان در سمت‌ها و مسئوليت‌هاي مختلف و پرهيز از تنش و جنجال‌سازي بوده است.

البته نبايد ناگفته بماند كه انتقادهايي نيز به عملكرد استانداري البرز و مديران جديد وجود دارد، اما لازم است كه حملات گسترده به انتصاب‌هاي اخير در استان البرز ريشه‌يابي شود.

* برگزاري جلسات اصلاح‌طلبان در استان البرز

شنيده‌ها حاكي از آن است كه طي روزهاي اخير جلساتي با حضور چهره‌هاي شاخص اصلاح‌طلب استان البرز به صورت مخفي برگزار و طي اين جلسات تاكيد شده است كه بايد با انتصاب نيروهاي اصولگرا از سوي استانداري و همچنين دستگاه‌هاي اجرايي استان به صورت جدي مخالفت شود.

در اين جلسات مقرر شده است كه با دعوت از خبرنگاران و رسانه‌هاي نزديك به جريان اصلاح‌طلبي گزارش‌هايي در اينباره تهيه و به صورت روزنامه منتشر شود.

* مسكوت ماندن طرح سئوال نمايندگان استان البرز از وزير كشور

بر اساس اين گزارش، همان طور كه پيش‌تر نيز تاكيد شد، انتقادهايي به عملكرد استاندار جديد البرز وجود دارد و حتي نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي اقدام به طرح سئوال از وزير كشور كردند.

شنيده‌هاي خبرنگار فارس در كرج حاكي از آن است كه با اوج گرفتن حملات به مديران اصولگراي استان، نمايندگان مجمع نمايندگان البرز عليرغم انتقادهايي كه دارند، پيگيري اين طرح را به طور موقت مسكوت گذاشته‌اند تا در زمان مناسب و فارغ از جنجال‌سازي‌هاي رسانه‌اي آن را پيگيري كنند.

اين در حالي است كه در روزهاي اخير و با وجود اينكه زمان زيادي از انتصاب استاندار البرز نمي‌گذرد، برخي سايت‌هاي خبري جديد‌التاسيس با انتشار گزارش‌هايي به دنبال ايجاد تنش در استان هستند.

اين خبرسازي‌ها با تيترهايي چون "ممنوعيت استخدام و انتصاب فقط براي جوانان متخصص بدون پول و پارتي البرز است نه آقازاده‌ها"‌، "اصرار استاندار البرز به برادرسالاري و خويشاوندسالاري غير قانوني به جاي شايسته‌سالاري، "لزوم ورود رئيس محترم جمهور به عملكرد طاهري"، حاميان نيروهاي ولايي، متخصص و بومي يا مدافعان انتصاب‌هاي غير قانوني استاندار البرز" و "ناشايسته‌ترين انتصابات تاريخ به دست استاندار البرز" به طور قطع اين هجمه‌ها به دليل انتصاب يك مدير غير اصلاح‌طلب به عنوان عالي‌ترين مقام اجرايي در استان البرز صورت مي‌گيرد.

انتهاي پيام/2302/

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن