تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819957046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصويب يك فوريت طرح تغيير تركيب تلفيق


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: تصويب يك فوريت طرح تغيير تركيب تلفيق
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني صبح امروز (چهارشنبه) يك فريت طرحي را به تصويب رساندند كه در صورت تصويب نهايي حضور اعضاي كميسيون‌هاي تخصصي در كميسيون تلفيق پررنگ‌تر مي‌شود.
ايسنا: عبدالرحمن رستميان كه به عنوان يكي از طراحان اين طرح سخن مي‌گفت اظهار كرد: هدف ما از آوردن اين طرح اين بود كه مشاركت كميسيون‌هاي تخصصي در كميسيون تلفيق افزايش ياد و كميسيون تلفييق همم تخصصي‌تر نظر دهد.

وي اضافه كرد: ما در اين طرح پيش‌بيني كرده‌ايم كه كميسيون‌هاي تخصصي هركدام 3 نفر در كميسيون اقتصادي، 6 نفر در كميسيون برنامه و بودجه و 9 نفر عضو در كميسيون تلفيق داشته باشند.

رستميان تاكيد كرد كه با تصويب اين طرح توازن بيشتري در كميسيون تلفيق ايجاد خواهد شد.

وي با بيان اينكه اكثر نماينده‌ها موافق اين طرح هستند، از تأخير در بررسي اين طرح در صحن علني مجلس به دليل بررسي ساير طرح‌ها انتقاد كرد.

محمدرضا پورابراهيمي نايب رييس كميسيون اقتصادي مجلس نيز در مخالفت با فوريت اين طرح گفت: كليت اين طرح قابل قبول است اما عملا به امسال نمي‌رسد هيأت رئيسه مجلس بايد درباره زمان بررسي طرح‌ها در مجلس چا‌ره‌اي بينديشد.

وي يادآور شد: اين طرح موضوع مهمي در خصوص تعيين تكليف تركيب كميسيون تلفيق را مدنظر قرار داده اما نحوه اجرا و ارائه آن در صحن علني مجلس به نحوي شده كه معطل مانده است.

پورابراهيمي با تاكيد بر لزوم تغيير تركيب كميسيون تلفيق خاطر نشان كرد: شكل رسيدگي به اين طرح بايد دو فوريتي بود تا به امسال مي‌رسيد.

محمدرضا باهنر در واكنش به اظهارات وي گفت: آقاي پورابراهيمي وقت مخالف را گرفت اما تذكر داد اما مخالفت ايشان را اين طور تفسير مي‌كنيم كه ايشان موافق دوفوريت بوده و اكنون با مطرح شدن يك فوريت اين طرح مخالفت مي‌كند.

ميرمحمدي در موافق با يك فوريت طرح اصلاح اصلاح ماده 45 آئين‌نامه داخلي مجلس اظهار كرد: اين طرح به عنوان دو فوريتي مطر ح شده بود و نظر نمايندگان هم بر همين اساس اخذ شده بود.

وي افزود: با توجه به اينكه كميسيون تلفيق درباره برنامه و بودجه تصميم مي‌گيرد بايد متوازن باشد و نقطه نظرات نمايندگان در اين كميسيون مطرح شود.

نماينده مردم گلپايگان با بيان اينكه كميسيون‌هاي تخصص تنها دو عضو در كميسيون تلفيق دارند اظهار كرد: ما معتقديم كميسيون تلفيق بايد باركارشناسي بيشتري داشته باشد كه اين تاثيرگذاري آن را دوچندان مي‌كند.

ميرمحمدي همچنين با اشاره به تعيين اعضاي هيأت رئيسه كميسيون تلفيق در روز گذشته گفت: از 6 نفر اعضاي هيأت رئيسه كميسيون تلفيق 5 نفر آن عوض كميسيون بودجه هستند.

وي در پايان تغيير تركيب كميسيون تلقفيق را دغدغه اكثر نمايندگان برشمرد و گفت كه نمايندگان به دليل جايگاه كميسيون تلفيق علاقمند هستند كه نظرات آنها در اين كميسيون شنيده شود.

نمايندگان مجلس در ادامه با 150 راي موافق، 27 راي مخالف و 7 ممتنع از مجموع 205 نماينده حاضر با يك فوريت اين طرح موافقت كردند و بر اين اساس طرح اصلاح ماده 45 آئين‌نامه داخلي مجلس مبني بر تغيير تركيب كميسيون تلفقيق به كميسيون تدوين آئين‌نامه داخلي مجلس رفت.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن