تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819416413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با تصويب فوريت طرحي در مجلس؛ حضور نمايندگان در كميسيون تلفيق پررنگ مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: با تصويب فوريت طرحي در مجلس؛ حضور نمايندگان در كميسيون تلفيق پررنگ مي‌شود
: با تصويب طرح قانوني اصلاح ماده 45 آيين نامه داخلي مجلس شوراي اسلامي توازن بيشتري در كميسيون تلفيق ايجاد خواهد شد. با تصويب فوريت طرحي در مجلس؛ حضور نمايندگان در كميسيون تلفيق پررنگ مي‌شود


نمايندگان مجلس، يك فوريت طرحي را به تصويب رساندند كه در صورت تصويب نهايي حضور اعضاي كميسيون‌هاي تخصصي در كميسيون تلفيق پررنگ‌تر مي‌شود.

به گزارش ايلنا، عبدالرحمن رستميان به عنوان يكي از طراحان طرح قانوني اصلاح ماده 45 آيين نامه داخلي مجلس شوراي اسلامي، گفت: هدف ما از آوردن اين طرح اين بود كه مشاركت كميسيون‌هاي تخصصي در كميسيون تلفيق افزايش يابد و كميسيون تلفييق همم تخصصي‌تر نظرات كارشناسي خود را اعلام كند.

نماينده مردم دامغان در مجلس شوراي اسلامي افزود: ما در طرح مذكور پيش‌بيني كرده‌ايم كه كميسيون‌هاي تخصصي هركدام 3 نفر در كميسيون اقتصادي، 6 نفر در كميسيون برنامه و بودجه و 9 نفر عضو در كميسيون تلفيق داشته باشند.

رستميان تاكيد كرد: با تصويب طرح قانوني اصلاح ماده 45 آيين نامه داخلي مجلس شوراي اسلامي توازن بيشتري در كميسيون تلفيق ايجاد خواهد شد.

وي با بيان اينكه بيشتر نماينده‌ها موافق طرح مذكورهستند، از تأخير در بررسي اين طرح در صحن علني مجلس به دليل بررسي ساير طرح‌ها انتقاد كرد.

نايب رييس كميسيون اقتصادي مجلس نيز در مخالفت با فوريت اين طرح گفت: كليت اين طرح قابل قبول است اما عملا به سال جاري نمي‌رسد هيأت رئيسه مجلس بايد درباره زمان بررسي طرح‌ها در مجلس چا‌ره‌اي بينديشد.

پورابراهيمي يادآور شد: اين طرح موضوع مهمي در خصوص تعيين تكليف تركيب كميسيون تلفيق را مدنظر قرار داده اما نحوه اجرا و ارائه آن در صحن علني مجلس به نحوي شده كه معطل مانده است.

وي با تاكيد بر لزوم تغيير تركيب كميسيون تلفيق خاطر نشان كرد: شكل رسيدگي به اين طرح بايد دو فوريتي بود تا به امسال مي‌رسيد.

محمدرضا باهنر در واكنش به اظهارات پورابراهيمي، گفت: شما وقت مخالف را گرفتيد و تذكر داديد.

ميرمحمدي در موافقت با يك فوريت طرح اصلاح اصلاح ماده 45 آئين‌نامه داخلي مجلس گفت: اين طرح به عنوان دو فوريتي مطر ح شده بود و نظر نمايندگان هم بر همين اساس اخذ شده بود.

نماينده مردم گلپايگان در مجلس شوراي اسلامي، افزود: با توجه به اينكه كميسيون تلفيق درباره برنامه و بودجه تصميم مي‌گيرد بايد متوازن باشد و نقطه نظرات نمايندگان در اين كميسيون مطرح شود.

وي با بيان اينكه كميسيون‌هاي تخصص تنها دو عضو در كميسيون تلفيق دارند تاكيد كرد: ما معتقديم كميسيون تلفيق بايد باركارشناسي بيشتري داشته باشد كه اين تاثيرگذاري آن را دوچندان مي‌كند.

ميرمحمدي همچنين با اشاره به تعيين اعضاي هيأت رئيسه كميسيون تلفيق در روز گذشته گفت: از 6 نفر اعضاي هيأت رئيسه كميسيون تلفيق 5 نفر آن عضو كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس هستند.

عضو كميسيون اقتصادي مجلس در پايان تغيير تركيب كميسيون تلقفيق را دغدغه اكثر نمايندگان برشمرد و گفت: نمايندگان به دليل جايگاه كميسيون تلفيق علاقمند هستند كه نظرات آنها در اين كميسيون شنيده شود.

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن