تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803669013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت نفت براي تحقق اهداف بودجه اي سال 93 اعلام آمادگي كرد/ تركيب تلفيق تغيير نمي كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: وزارت نفت براي تحقق اهداف بودجه اي سال 93 اعلام آمادگي كرد/ تركيب تلفيق تغيير نمي كند
عضو هيات رئيسه كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه به احتمال قوي مجلس قيمت نفت را با بشكه اي 100 دلار خواهد بست، گفت: در جريان بررسي احكام بودجه 93 در كميسيون برنامه، مسئولان وزارت نفت با توجه به نحوه تنظيم بودجه 93 براي تحقق اهداف بودجه اي اعلام آمادگي كردند.

اسماعيل جليلي در گفتگو با خبرنگار پارلماني مهر، با اشاره تشكيل جلسات هم انديشي كميسيون برنامه و بودجه مجلس با مسئولان دولتي درخصوص احكام و درآمدها و مصارف لايحه بودجه 93 اظهارداشت: در اين جلسات كه از روز شنبه تا دوشنبه برگزار شد به فراخور موضوعات مورد بحث از مسئولان دولتي دعوت شد تا در كميسيون حضور يابند و درخصوص بودجه پيش بيني شده بحث و گفتگو شد.

وي ادامه داد: يكي از مهمترين مباحث قيمت نفت بود كه دو رويكرد در اين باره وجود داشت يك نگاه رقم 100 دلار را براي هر بشكه نفت خوش بينانه مي دانست زيرا برخي نمايندگان معتقد بودند با توجه به شرايط پيش رو در كشور در سال 93 و تاثير مذاكرات 1+5 بر نفت، ممكن است اين رقم محقق نشود و با نوسان قيمت مواجهه شويم. از طرف ديگر برخي نمايندگان معتقد هستند كه اين رقم واقع بينانه در نظر گرفته شده و بهتر است همين رقم در مجلس به تصويب برسد تا دولت به اهداف در نظر گرفته شده خود برسد.

نماينده مسجد سليمان گفت: نرخ ارز هم كه اين روزها درباره آن بحث زيادي مطرح است براي محاسبه صادرات كالا و خدمات است وگرنه قيمت 2650 تومان نرخي دلار نيست زيرا دولت قصد دارد ارز تك نرخي و مديريت شناور شده باشد.

جليلي درباره بحث هدفمندي و تكليف آن در بودجه 93 نيز گفت: دولت به طور كلي بودجه هدفمندي يارانه ها را در لايحه بودجه 93 در نظر گرفته است و دقيقا مبلغ 38 هزار 800 ميليارد تومان مشابه سال 92 به اين قانون اختصاص داده اما آنچه اين روزها مطرح است و درباره آن صحبت مي شود احكام مصارف و هزينه است كه در بودجه نيامده است كه در اين باره نيز كميسيون از دولت درخواست كرده تا احكام مربوطه به هزينه و مصارف را نيز در لايحه بگنجاند.

عضو هيات رئيسه كميسيون برنامه و بودجه خاطرنشان كرد: در قانون هدفمندي نيز تاكيد شده دولت احكام اجراي اين قانون را در بودجه سالانه بياورد.

وي ادامه داد: بايد منتظر بمانيم تا دولت نظارت كارگروههاي خود را جمع بندي كرده و به مجلس ارائه كند. موضوع اين است كه آيا دولت مي خواهد فاز دوم را در سال 93 اجرايي كند يا روال سال 92 را ادامه دهد، با آنچه در بودجه 93 تنظيم شده به نظر مي رسد دولت روش اجراي اين قانون را در سال 93 نيز ادامه مي دهد.

جليلي درخصوص خبر منتشر شده مبني بر درخواست عده اي از نمايندگان براي تغيير تركيب كميسيون تلفيق در قالب يك طرح نيز گفت: متاسفانه تنظيم و درخواست چنين تقاضاهايي نشات گرفته از نگاه منطقه اي است و اين پيام را مي رساند كه ما با نگاه تخصصي وكارشناسانه براي تصويب بودجه موافق نيستيم كه البته اين نگاه غلط است.

وي تاكيد كرد: سال گذشته هم زمزمه اين نوع درخواست ها به گوش رسيد اما به نتيجه نرسيد بنابراين امسال نيز طبيعي است كه در جريان بررسي بودجه چنين پيشنهاداتي مطرح شود، به نظر نمي رسد اين پيشنهاد به نتيجه برسد بنابراين تركيب كميسيون تلفيق تغيير نخواهد كرد.

كد خبر: 2197243

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۶ - ۱۰:۰۴

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن