تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820224835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح ارزيابي سلامت جانبازان شيميايي اجرا شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: طرح ارزيابي سلامت جانبازان شيميايي اجرا شد
رئيس مركز مصدومان شيميايي معاونت بهداشت و درمان بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: مرحله نخست ارزيابي سلامت 28 جانباز شيميايي در اردوگاه چابكسر انجام شد.

به گزارش خبرگزاري مهر، محمدرضا صديقي مقدم از پايان مرحله نخست برنامه ارزيابي سلامت جانبازان شيميايي استان تهران در اردوگاه چابكسر خبر داد و گفت: در اين مرحله 28 جانباز شيميايي شديد ريوي روز سه شنبه (26 آذرماه 92) در اردوگاه چابكسر پذيرش و از روز چهارشنبه (27 آذرماه 92) برنامه سلامت آنها آغاز شد.

رئيس مركز مصدومان شيميايي بنياد شهيد و امور ايثارگران اظهار داشت: در اين روز تمامي جانبازان علاوه بر ويزيت عمومي تحت اقدامات تشخيصي پزشكي مورد نياز شامل آزمايش هاي تنفسي، نوار قلب، اندازه گيري CO تنفسي و آزمايش هاي خون قرار گرفتند و برنامه ويزيت تخصصي شامل ويزيت فوق تخصص ريه، چشم، پوست، قلب، روانپزشكي و روانشناس از صبح روز پنج شنبه (27 آذرماه 92) آغاز و تا بعد از ظهر همان روز ادامه يافت.

لازم به ذكر است، ارزيابي تخصصي سلامت جانبازان شيميايي برنامه اي است كه مركز رسيدگي به مصدومين شيميايي معاونت بهداشت و درمان بنياد شهيد و امور ايثارگران در قالب برگزاري اردوهاي ارزيابي سلامت در چابكسر، اعزام تيم هاي تخصصي پزشكي به استان هاي مختلف و يا راه اندازي مراكز درماني ويژه جانبازان شيميايي در دست اقدام دارد.

كد خبر: 2202138

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۴ - ۱۱:۴۲

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن