تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803045845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قول لاريجاني درباره موسوي و كروبي به اروپايي ها + فيلم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: قول لاريجاني درباره موسوي و كروبي به اروپايي ها + فيلم
سرپرست هيات پارلماني اتحاديه اروپا در سفر اخير نمايندگان اين اتحاديه به ايران در گفت و با تلويزيون دولتي انگليس به برخي پرسش ها پيرامون حواشي سفر اين هيات به تهران خبر داد. وي به نقل از محمدجواد لاريجاني وعده اي هم درباره پرونده موسوي و كروبي مطرح كرد كه «تابناك» نمي تواند صحت و سقم آن را تاييد كند...
«تاريا كرونبرك» سرپرست هيات پارلماني اتحاديه اروپا در سفر اخير نمايندگان اين اتحاديه به ايران، مدعي شد محمدجواد لاريجاني دبير ستاد حقوق بشر ايران در گفت و گو با او، از آغاز روند قضايي پرونده ميرحسين موسوي و مهدي كروبي در آينده نزديك خبر داده است؛ ادعايي كه مشخص نيست تا چه ميزان داراي اصالت است و بايد منتظر روايت طرف ايراني نيز نشست.

به گزارش «تابناك»، سفر هيات پارلماني اتحاديه اروپا به ايران، حواشي فراواني در پي داشت. مهم ترين اين حواشي، ديدار با نسرين ستوده و جعفر پناهي دو تن از محكومين قضايي حوادث پس از انتخابات 88، بود كه اعتراضات فراواني را به همراه داشت و برخي نمايندگان مجلس نيز در اين زمينه به طرح سوال از برخي از وزراي كليدي دولت پرداختند.

حاشيه ديگر كه به پررنگي حاشيه نخست بود، عدم ايستادن «تاريا كرونبرك» سرپرست هيئت پارلماني اروپا در سفر به تهران در زمان ديدار با آيت الله هاشمي رفسنجاني بود. اين اتفاق در حالي رخ داد كه ظاهراً تنها او از روي صندلي اش تكان نخورد و ساير اعضاي هيات اروپايي در اين ديدار ايستادند و همين امر جنجال ساز شد و برخي كه سابقه حمله به هاشمي را نيز داشتند، در صف نخستين منتقدين به اين برخورد با هاشمي قرار گرفتند.

حال در اين شرايط، «تاريا كرونبرك» سرپرست هيئت پارلماني اروپا در سفر به تهران در گفت و گويي كه با شبكه دولتي انگليس، بي بي سي داشت ضمن تاكيد بر اين مسئله كه قصد توهين به هاشمي را نداشته، عنوان كرد كه اين اتفاق به واسطه آن رخ داده كه پروتكل چنين ديداري براي او مشخص نبوده است. او گفت: براي ما صندلي آورده بودند و ميزبان به ما گفت بنشينيم و ما نشستيم. من از رسم بلند شدن اصلا خبر نداشتم. پروتكل براي ما مشخص نبود كه بايد بايستيم يا بنشينيم و به هيچ عنوان قصد بي احترامي نداشتيم.

اين مقام اروپايي در پاسخ به اين پرسش كه درخواست براي ملاقات با چه اشخاصي در تهران داشته اند گفت: مي‌خواستيم با خانواده زندانيان سياسي و با كساني كه در حصر خانگي هستند، يعني موسوي و كروبي ملاقات كنيم كه البته امكان نداشت. ديدار نسرين ستوده و جعفر پناهي نيز از آن جهت اهميت داشت كه از سوي اتحاديه اروپا برنده جايزه ساخاروف اعلام شده بودند. سفارت يونان نيز به عنوان حافظ منافع اتحاديه اروپا در ايران، زمينه ديدار با اين دو نفر را فراهم كرد.

سرپرست هيئت پارلماني اروپا در سفر به تهران همچنين ادعا كرد محمد جواد لاريجاني دبير ستاد حقوق بشر ايران درباره پرونده موسوي و كروبي گفته روند قضايي در مورد پرونده آنها در آينده نزديك آغاز خواهد شد؛ ادعايي كه هنوز از سوي طرف ايراني درباره اصالت آن اظهارنظري نشده است.

كرونبرگ گفت: در سفر اخير به ايران در مورد تعيين يك نماينده حقوق بشر اتحاديه اروپا كه به طور دائم به ايران سفر كند، با مقامات ايراني صحبت كرديم و اميدواريم كه اين كار بتواند شروعي براي گفت و گو در اين زمينه باشد. در مورد اجراي مجازات اعدام هم با محمد جواد لاريجاني گفت و گو كرديم. آفاي لاريجاني گفت كه اكثر اعدام شدگان در ايران مجرمان مواد مخدر هستند و ما يادآوري كرديم كه همين امر باعث توقف همكاري اروپا و ايران در مبارزه با قاچاق مواد مخدر شده است.

دانلود

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن