تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819802713




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس دوماي روسيه وارد كابل شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس دوماي روسيه وارد كابل شد
رئيس دوماي روسيه در رأس يك هيئت بلند پايه روسي براي گفت‎وگو با حامد كرزي، رئيس پارلمان و رئيس مجلس سناي افغانستان وارد كابل شد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس در كابل، «سرگئي نروشكين»، رئيس دوماي روسيه امروز (سه‌شنبه) در رأس يك هيئت بلند پايه روسي با «فضل هادي مسلميار» رئيس مجلس سناي افغانستان ملاقات كرد.

گفته مي‎شود، «ليونيد سلاتسكي» رئيس كميته مستقل كشورهاي مشترك المنافع و همبستگي با كشورهاي آسيا و اروپاي دوماي روسيه، نيز هيئت روسي را در سفر به افغانستان همراهي مي‎كند.

سلاتسكي در مورد اين سفر به خبرنگاران گفته كه نروشكين به عنوان رئيس گروه پارلماني سازمان «امنيت جمعي» به افغانستان سفر كرده است.

افغانستان عضو ناظر سازمان امنيت جمعي است و مقامات سازمان امنيت جمعي در مورد جلوگيري از قاچاق مواد مخدر و تلاش‎ها در زمينه مبارزه با تروريسم با مقامات افغان گفت‎وگو كرده‌اند.

«ولادي مير كالانده» معاون اداره مبارزه با مواد مخدر و «ضمير كابلوف» فرستاده ويژه روسيه براي افغانستان نيز هيئت پارلماني اين كشور را در سفر به كابل همراهي مي‎كنند.

هيئت پارلماني روسيه در حالي وارد افغانستان مي‎شود كه حامد كرزي از چندي پيش بر شروط خود در مورد امضاي پيمان امنيتي كابل-واشنگتن پافشاري مي‎كند.

مقامات آمريكايي پيشتر اعلام كرده بودند كه رئيس جمهور روسيه دولت كابل را براي امضاي پيمان امنيتي با كابل تشويق كرده است اما «ولاديمير پوتين» رئيس جمهور روسيه اعلام كرد كه او هبچ گفت‌وگويي در مورد پيمان امنيتي با دولت كابل انجام نداده است.

سرنوشت پيمان امنيتي كابل-واشنگتن هنوز معلوم نيست اما شماري از مقامات دولتي، روحانيون، جامعه مدني و مردم افغانستان با اين پيمان مخالفت كرده‌اند و آن را به منافع ملت و دولت اين كشور نمي‎دانند.

انتهاي پيام/خ

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن