تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819468462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عاشورا، زمانه خون و ايثار و اربعين، بهانه تبليغ و پيمان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: عاشورا، زمانه خون و ايثار و اربعين، بهانه تبليغ و پيمان است
گروه خبرنگاران افتخاري / محمدامين آقائي: آيت‌الله محمدي خراساني در جمع عزاداران حسيني شهرستان بروجن بيان كرد: عاشورا، زمانه خون و ايثار و اربعين، بهانه تبليغ و پيمان است.


به گزارش خبرنگار افتخاري خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا)، هيئت‌هاي مذهبي شهر بروجن با شور و شفعي وصف‌ناپذير سالروز چهلمين روز شهادت مولا و و مقتداي خود حسين بن‌علي(ع) را در شهر بروجن برگزار كردند.

كاروان عزاي سيدالشهدا(ع) شهرستان بروجن در روز اربعين حسيني با تجمع در مهديه امام عصر(عج)، حركت خود را آغاز و با طي مسير در حسينيه محمديه، قبر آيت‌الله‌زاده را زيارت كردند و در پايان نيز به گلزار شهداي اين شهر و مكان برگزاري تجمعي مراسم اربعين رسيدند.

اين مراسم با حضور هيئت‌هاي سينه‌زني و زنجيرزني شهر بروجن، مردم متدين و مسئولان ادارات و نهادهاي دولتي برگزار شد. سخنران مراسم روز اربعين آيت‌الله محمدي خراساني بود.

آيت‌الله خراساني در اين مراسم در سخناني با اشاره به اهميت روز اربعين بيان كرد: گراميداشت اربعين، تعظيم شعاير ديني و رمز پويايي هميشگي نهضت پربار حسيني و اعلام پاي‏بندي به مكتب سرخ عاشوراست. اگر پيشوايان معصوم(ع) ما به برگزاري مراسم عزاداري، نوحه‌خواني و مرثيه‏‌سرايي تأكيد بسيار داشته‏‌اند و اگر براي گرياندن و گريستن، زيارت كردن و نماز خواندن بر تربت امام حسين(ع) ثواب بسيار و فضيلت‏‌هاي فراواني بيان كرده‏‌اند، به دليل همين آثار بالنده معنوي و عاطفي است كه در روح مسلمانان آزاده بر جاي مي‏‌گذارد.

يادآور مي‌شود، در بيش از 85 هيئت مذهبي و مسجد شهرستان بروجن نيز مراسم اربعين حسيني برگزار شد.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن