تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820859425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعليم و تربيت 1500 قرآن‌آموز در شعبه فاطمةالزهرا(س) جامعةالقرآن اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: تعليم و تربيت 1500 قرآن‌آموز در شعبه فاطمةالزهرا(س) جامعةالقرآن اصفهان
گروه مؤسسات قرآني مردم‌نهاد: شعبه فاطمةالزهرا(س) جامعةالقرآن‌ الكريم استان اصفهان با برگزاري كلاس‌هاي جديد آموزش قرآن در ايام زمستان، هزار و 500 نفر را تحت تعليم و تربيت قرار داده است.


بتول شهشهاني‌پور، مديرمسئول شعبه فاطمةالزهرا(س) جامعةالقرآن الكريم اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا)، با بيان اين خبر گفت: از سوي شعبه فاطمةالزهرا(س) جامعةالقرآن اصفهان كلا‌س‌هاي جديد آموزش قرآن كريم ويژه بزرگسالان از ابتداي دي‌ماه برگزار شده است.

وي در ادامه بيان كرد: كلاس‌هاي جديد آموزش قرآن اين مركز با حضور هزار و 500 قرآن‌آموز برگزار شده است كه مي‌توان به رشته‌هاي حفظ كل قرآن، تفسير قرآن، تجويد سطح 1 و 2 و عملي قرآن، صوت و لحن قرآن و مفاهيم قرآن اشاره كرد.

مديرمسئول شعبه فاطمةالزهرا(س) جامعةالقرآن افزود: اين دور از رشته‌هاي قرآني به‌صورت حضوري با اختصاص 1 تا 2 مربي قرآن برگزار شده‌اند و تا پايان سال جاري براساس زمان بندي از پيش تعيين شده، ادامه دارند.

اختصاص 70 مربي قرآن در اصفهان

شهشهاني‌پور تأكيد كرد: اين مؤسسه داراي 70 مربي قرآن است كه در قالب كلاس‌هاي عقيدتي، فرهنگي، آموزشي، ديني و قرآني به تعليم و تربيت متعلمان مي‌پردازند.

وي در پايان يادآور شد: پس از به پايان رسيدن كلاس‌هاي آموزشي فصل زمستان شعبه فاطمةالزهرا(س) جامعةالقرآن اصفهان، آزمون برگزار مي‌شود و نفرات ممتاز حائز دريافت گواهينامه مي‌شوند.

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن