تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819021038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخالفت با بازگشت يارانه غذايي به دانشگاهها/ عدم پرداخت بخشي از حقوق كارمندان و استادان طي 2 سال


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مخالفت با بازگشت يارانه غذايي به دانشگاهها/ عدم پرداخت بخشي از حقوق كارمندان و استادان طي 2 سال
معاون اداري مالي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري گفت: بسياري از كاركنان و استادان دانشگاهها بيش از دو سال است كه بخشي از حقوق خود و مطالبات قطعي شان را نتوانستند دريافت كنند.

محمد حسين اميد در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به يك پيشنهاد عمده وزارت علوم در بودجه جاري دانشگاهها به معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري گفت: وزارت علوم براي پيشبرد مسائل مالي دانشگاهها يك پيشنهاد عمده در زمينه بودجه جاري به اين معاونت ارائه داد.

معاون اداري مالي وزارت علوم درباره اين پيشنهاد گفت: به منظور اينكه دانشگاهها از زير بار مشكل يارانه مواد غذايي دانشجويان خارج شوند اعلام كرديم شرايط بودجه غذايي به روال سال 91 و قبل آن بازگردد، به عبارت ديگر يارانه مواد غذايي با توجه به مشخص بودن اعتبارات صندوق رفاه دانشجويان به اين صندوق بازگردانده شود. همچنين براي اين يارانه عددي پيشنهاد كرديم كه براي حدود چهار سال پياپي به عنوان كمك به صندوق رفاه اختصاص و پس از اين مدت از بودجه دولت حذف شود.

اميد افزود: پس از اين چهار سال، وزارت علوم اين بودجه را از طريق ارائه تسهيلات به صندوق رفاه، اداره كند اما متاسفانه و عليرغم توافقات اوليه با كارشناسان اين پيشنهاد مورد موافقت قرار نگرفت و در لايحه بودجه در نظر گرفته نشد.

معاون اداري مالي وزارت علوم همچنين به يك پيشنهاد ديگر اين وزارتخانه اشاره كرد و افزود: اعلام كرديم حكم قانون برنامه هاي چهارم و پنجم در خصوص بودجه دانشگاهها اجرا شود، به عبارت ديگر بودجه دانشگاهها بر اساس سرانه دانشجويي به منظور ايجاد اعتدال و عدالت در توزيع بودجه، پرداخت شود.

وي گفت: متاسفانه به جز سال نخست اجراي برنامه چهارم توسعه، اين حكم ديگر اجرا نشد و امسال هم با وجود مذاكرات اوليه، اين پيشنهاد نيز اجرايي نشد.

اميد در ادامه مطرح كردن مشكلات مالي دانشگاهها، درباره مشكلات پرداخت حقوق كارمندان و استادان، اظهار داشت: بسياري از كاركنان و استادان دانشگاهها بيش از دو سال است بخشي از حقوق خود و مطالبات قطعي شان را نتوانستند دريافت كنند.

كد خبر: 2201208

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۳ - ۰۹:۳۴

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن