تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819417231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روايت كمند اميرسليماني از بي‌قرار/ چهار بار به زيارت امام رضا (ع) رفتم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: روايت كمند اميرسليماني از "بي‌قرار"/ چهار بار به زيارت امام رضا (ع) رفتم
كمند امير سليماني بازيگر "بي قرار" از فضاي كار در اين سريال كه در مشهد تصويربرداري شد و همچنين اقبال مردم به سريال هاي مناسبتي در ايام مختلف سخن گفت.

كمند اميرسليماني درباره بازي خود در سريال "بي قرار" به نويسندگي و كارگرداني فلورا سام كه پخش آن از شنبه 30 آذر از شبكه اول سيما آغاز شده است به خبرنگار مهر گفت: من به طور ناگهاني و در دقيقه 90 براي بازي در اين سريال انتخاب شدم و حالا هم از بازي در اين سريال با اينكه نقشم حجم چنداني نداشت بسيار راضي هستم.

وي درباره جزييات سريال "بي قرار" و نقش خود در آن توضيح داد: آنچنان كه گفته شد من ناگهاني انتخاب شدم يعني ابتدا قرار نبود در اين سريال بازي كنم و با همان سرعت هم جلوي دوربين رفتم. من نقش همسر علي قربان زاده را در سريال بازي كنم كسي كه از حساسيت هاي زنانه اي برخوردار است. من، علي قربانزاده و لاله اسكندري در اين سريال از دوستان قديمي هستيم و اتفاقاتي بين ما رخ مي دهد كه بهتر است مخاطب آنها را در سريال ببيند و دنبال كند.

اميرسليماني همچنين با اشاره به تصويربرداري كار كه در مشهد انجام شد با اظهار رضايت از حال و هواي كار در اين شهر خاطرنشان كرد: من براي بازي در اين سريال تنها دو روز در مشهد بودم و در همين مدت چهار بار اتفاق افتاد كه بتوانم به زيارت حرم امام رضا (ع) بروم و اين براي من بسيار جالب بود. البته من پيش از اين چندين بار به مشهد سفر كرده بودم و آخرين بار سال گذشته بود با اين حال تفاوتي كه با سفرهاي قبلي من داشت اين بود كه هميشه در هواي گرم به اين شهر مي رفتم و اين بار تجربه هواي پاييزي حال و هواي ديگري به من داده بود.

بازيگر مجموعه هاي تلويزيوني "پدرسالار" و "همسايه ها" درباره سريال هايي كه در مناسبت هاي مختلف از تلويزيون پخش مي شود و واكنش و تمايل مردم به اين سريال ها اظهار كرد: اگر اين سريال ها از فيلمنامه و غناي خوبي برخوردار باشند مي توانند مردم را به خود جذب كنند و آنها را از توجه به ماهواره ها بازدارند.

وي در پايان عنوان كرد: در اين سال ها آثار زيادي در مناسبت هاي مختلف تهيه و توليد شده اند و به نوعي مي توان گفت اين آثار جاي خود را در تلويزيون باز كرده اند به نحوي كه مردم در ايام مختلف منتظر ديدن سريال هاي مناسبتي هستند.

"بي‌قرار" داستان زندگي رعنا (لاله اسكندري) را روايت مي‌كند كه پس از پنج سال از زندان آزاد مي‌شود. او به دنبال كودك خود كه در هنگام دستگيري يك ماهه بوده مي‌گردد. رعنا در اين رابطه و در نتيجه جستجوهايش به شهر مشهد مي‏ رسد و به دنبال نشانه‌اي از كودكي كه اينك پنج ساله شده مي‌گردد و اين ميان اتفاقاتي مي افتد كه داستان سريال را رقم مي زند.

لاله اسكندري، محمدرضا شريفي‌نيا، محمد صادقي، كامران تفتي، مريم اميرجلالي، كمند اميرسليماني، علي قربان‌زاده، سارا خوئيني‌ها، مريم بوباني، همراه با هنرمند خردسال فاطمه دقاقي و… بازيگران اصلي اين مجموعه هستند.

سريال "بي‌قرار" با محوريت كرامت امام رضا(ع) و به تهيه كنندگي محمدعلي تفكر از روز شنبه 30 آذر ماه از شبكه اول سيما پخش شده و در 10 قسمت ادامه خواهد داشت. اين سريال هر شب ساعت 22:15 به جز پنجشنبه ها و جمعه ها روي آنتن مي رود.

كد خبر: 2200798

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۳ - ۰۹:۲۶

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن