تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820353990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزادي مهاجمان به كنسولگري ايران در اربيل


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: آزادي مهاجمان به كنسولگري ايران در اربيل
كساني كه 17 آبان ماه امسال به دليل حمله به كنسولگري ايران در اربيل از سوي دولت اقليم كردستان عراق بازداشت شده بودند، به قيد وثيقه آزاد شدند.
به گزارش خبرگزاري كردپرس، روز 17 آبان ماه امسال عده اي در اربيل كه با مجوز وزارت كشور اقليم كردستان عراق در پارك (شاندر) اين شهر برعليه دولت ايران تظاهرات مي كردند، با تغيير مسير تظاهرات خود به سمت كنسولگري ايران در اربيل حركت كردند و با سنگ و اشياي ديگر ساختمان كنسولگري را مورد هدف قرار دادند و در جريان اين حمله نيروهاي امنيتي وزارت كشور اقليم كردستان عراق 6 نفر از مهاجمان را دستگير كرد.

در زمان اين حمله وزارت كشور اقليم كردستان عراق با صدور بيانيه اي اين حمله را محكوم و تاكيد كرد كه با مهاجمان برخورد قانوني مي كند.

نيچروان بارزاني رئيس دولت اقليم كردستان عراق نيز در سخناني اقدام اين افراد را محكوم كرد و افزود: اين افراد خارج از قوانين اقليم كردستان عراق عمل كرده اند و بايد نتيجه اشتباه و عمل خلاف قانون خود را ببينند.

حال پس از 45 روز از دستگيري اين افراد، روز يكشنبه گذشته افراد دستگيرشده در حادثه كنسولگري ايران دراربيل با حكم دادستان دادگاه اربيل از زندان اين شهر آزاد شدند.

اخبار حاكي از آن است كه اين افراد با قرار وثيقه 5 ميليون دينار عراقي از زندان آزاد شده اند.

نظر شما:
------------

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن