تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819186687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدير و تشكر بارسي از برنامه ريزي پرسپوليس و ميهمان نوازي ايراني / اهداي پيراهن امضا شده كاكا به سركنسولگري


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تقدير و تشكر بارسي از برنامه ريزي پرسپوليس و ميهمان نوازي ايراني / اهداي پيراهن امضا شده كاكا به سركنسولگري
فرانكو بارسي با حضور در كنسول گري ايران در ميلان به نمايندگي از ستارگان ميلان ضمن تقدير از همكاري كنسول گري از ميهمان نوازي باشگاه پرسپوليس و مردم ايران تقدير و تشكر كرد.
به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، فرانكو بارسي كايپتان اسبق تيم ملي ايتاليا و آث ميلان عصر ديروز با حضور در كنسول گري ايران در ميلان با سيدمحمد جوزي سركنسول گري ايران ديدار و گفتگو كرد.

فرانكو بارسي كه به ساختمان هزار متري كنسول گري ايران در ميلان رفته بود در ديدار با سيدمحمد جوزي سركنسول گري ايران در ميلان از همكاري اين كنسول گري در صدور ويزاي اعضاي تيم ستارگان ميلان تقدير و تشكر كرد و همچنين مراتب قدرداني و سپاس خود و كليه اعضاي تيم ستارگان ميلان را از برنامه ريزي و ميهمان نوازي باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس و همچنين حمايت پرشور مردم فوتبالدوست ايران را اعلام داشت.

فرانكو بارسي كه به اتفاق دكتر قاضي ميرسعيد نماينده مشترك دو باشگاه پرسپوليس و ميلان به كنسول گري رفته بود در ديدار با سيدمحمد جوزي گفت: وظيفه خود مي دانم از تلاش هاي كنسول گري ايران براي صدور ويزاي اعضاي تيم ستارگان ميلان كه بدون دردسر همراه بود نهايت تقدير و تشكر را از شما داشته باشم.

بنده قبل از اين بازي نيز سفري به ايران داشتم و آنجا از نزديك ضمن بازديد از امكانات باشگاه پرسپوليس نظاره گر دربي پرتماشاگر تهران بودم. آن بازي يكي از خاطرات خوبي بود كه در ذهنم بر جاي مانده.

پس از آن نيز در مذاكراتي كه با باشگاه پرسپوليس داشتيم و همچنين توافقاتي كه با شركت ميران انجام داديم براي برگزاري ديدار ستارگان ميلان و پرسپوليس عازم تهران شديم و سفر دو روزه اي به تهران داشتيم كه سفر جالب و خاطره انگيزي بود.

ما وظيفه خود مي دانيم از برنامه ريزي باشگاه پرسپوليس و ميهمان نوازي آنها و تلاش هاي رويانيان و همكارانشان براي برگزاري چنين ديداري تقدير و تشكر كنيم.

ما علاوه بر بازي بازديدهايي از يك مركز خيريه و يك موزه باستاني داشتيم و در ضيافت شامي شركت كرديم كه بسيار عالي بود. همه چيز خيلي بود و خاطره انگيز. اميدوارم فرصتي فراهم شود كه در آينده سفري به ايران داشته باشيم و بتوانيم علاوه بر رويدادهاي ورزشي و مذاكرات فرصت بيشتري براي بازديد از اماكن باستاني كشور ايران داشته باشيم.

براي ما و همه اعضاي تيم ميلان سفر به تهران سفر خوبي بود و ما در گفتگو با رسانه هاي ايتاليا نيز به صراحت اين موضوع را اعلام داشته ايم.

جا دارد علاوه بر تقدير از شما و باشگاه پرسپوليس از فوتبالدوستان ايراني تشكر ويژه و جداگانه اي داشته باشيم.

آنها علاقه قلبي خود به ميلان را با شور و هيجان زيادي به ما نشان دادند. باور نمي كرديم كه در فرودگاه تهران آن همه فوتبالدوست و علاقه مند به ميلان به استقبال ما بيايند و يا اينكه در ورزشگاه آزادي تمامي طرفداران تيم مقابل بازيكنان تيم ما را تشويق كرده و نهايت احترام و ميهمان نوازي را داشته باشند.

آنها حتي برخي از بازيكنان نامدار ميلان را تشويق مي كردند و نشان دادند كه در اين بازي خيريه و سمبليك چيزي كه مهم نبود نتيجه بازي بود. حتي جالب بود كه در بخشي از سكوهاي ورزشگاه به طرفداران تيم ميلان اختصاص داده شده بود و آنها كه تعداد زيادي هم بودند با پيراهن ميلان به استاديوم آمده و از ما حمايت كردند.

بنده به اينجا آمده ام كه علاوه بر تشكر از همكاري شما مراتب تقدير خود را از شركت ميران اعلام كنم و از زحمات آقاي دكترقاضي ميرسعيد نيز تشكر مي كنم.

همچنين به نمايندگي از كليه اعضاي تيم از مسئولان باشگاه پرسپوليس ، اعضاي تيم پرسپوليس و به ويژه فوتبالدوستان ايراني نهايت سپاس را داريم و اميدواريم كه مناسبات دو باشگاه پرسپوليس و ميلان در زمينه هاي مختلف ادامه يافته و شاهد اثرگذاري هاي خوب در سايه اين مناسبات باشيم.

سيدمحمد جوزي سركنسول گري ايران در ميلان نيز در ديدار با بارسي گفت: صدور ويزا و همكاري در اين زمينه وظيفه اي بود كه ما انجام داديم و سعي كرديم اين كار را به گونه انجام دهيم كه دچار دردسر و مسائل پيچيده اداري نشويد و با سرعت عمل اين مسئله انجام شود.

اين كه در سفر به تهران خاطرات خوبي داشته ايد و نگاه شما از كشور عزيزمان ايران و همچنين فوتبالدوست ايراني اين گونه مثبت و خاطره انگيز است خوشحالم. ايراني ها به ميهمان نوازي شهرت دارند و ما خوشحاليم كه شما آنچه را كه مشاهده كرده ايد در روزهايي كه در ايران گذرانده ايد را روزهاي خاطره انگيز و خوبي تلقي كرده و از مردم ايران سپاسگزاري مي كنيد.

فرانكو بارسي در پايان اين ديدار و گفتگو پيراهن كاكا ستاره برزيلي تيم ميلان كه امضاي تمامي بازيكنان تيم ميلان روي آن درج شده بود را به سيدمحمدجوزي سركنسول گري ايران به نمايندگي از فوتبالدوستان ايراني اهدا كرد.

همچنين دكتر قاضي ميرسعيد نماينده مشترك دو باشگاه پرسپوليس و ميلان نيز گفت: آنچه ما انجام داديم وظيفه مان بود، وظيفه اي كه در قبال كشورمان احساس مي كرديم.

ما تلاش كرديم تعامل و رابطه خوبي بين دو باشگاه پرسپوليس و ستارگان ميلان برقرار شود و خوشبختانه با درايت رويانيان و همه مسئولان باشگاه پرسپوليس برنامه ريزي و سازماندهي براي برگزاري مسابقه ، اسكان ميلاني ها و ساير مسائل بسيار خوب بود و تماشاگران فوتبالدوست ايراني نيز در ميهمان نوازي براي ستارگان مطرح ميلان سنگ تمام گذاشتند تا جايي كه در بازگشت به ايتاليا همه اعضاي تيم ميلان از اين سفر ابراز رضايت مي كرده و آن را سفري خاطره انگيز مي دانستند.

ما خوشحاليم كه همه چيز به خوبي انجام شد و وظيفه خود مي دانيم از سركنسول گري ايران در ميلان كه براي صدور ويزا و ساير تشريفات سفر كمال همكاري را با ما و باشگاه پرسپوليس داشتند تشكر كنيم.

انتهاي پيام/

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن