تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819360582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابوالقاسم‌پور: آموزش مربيان مهمترين برنامه آكادمي پرسپوليس است


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: ابوالقاسم‌پور: آموزش مربيان مهمترين برنامه آكادمي پرسپوليس است
مدير استعداديابي آكادمي فوتبال باشگاه پرسپوليس گفت: مهمترين برنامه آكادمي باشگاه، آموزش مربيان است.


به گزارش سرويس ورزشي برنا به نقل از سايت پرسپوليس، بهنام ابوالقاسم‌پور پس از بازديد از مدارس فوتبال پرسپوليس در چهار محال و بختياري اظهار كرد: استعدادهاي با كيفيتي را در اين شهر مورد ارزيابي قرار داديم و مقرر شد آنها در سال جديد به آكادمي تهران منتقل شوند و در كنار بازيكنان تيم‌هاي پايه پرسپوليس قرار گيرند.

وي افزود: امكانات در بروجن در سطح عالي نبود اما امكانات اوليه را براي شروع كار داشتند و با كمك‌هاي مسوولان شرايط لازم مهيا خواهد شد و اميدواريم در سال‌هاي آينده، بازيكنان خيلي خوبي از اين شهر معرفي شوند.

ابوالقاسم‌پور تصريح كرد: طي جلساتي با فرماندار، رئيس هيات فوتبال، مدير اداره كل ورزش و جوانان و مسوولان مدارس فوتبال بروجن به نتايج قابل ملاحظه‌اي رسيديم و قول هرگونه همكاري از سوي آنها براي ارتقاء سطح كمي و كيفي اين مدارس داده شد.

مدير استعداديابي باشگاه در خصوص برنامه‌هاي آتي آكادمي گفت: ما امسال ساماندهي فوتبال‌آموزان و نمايندگي‌ها را در دستور كار خواهيم داشت تا مدارس فوتبال‌ در شهرستان‌ها را بشناسيم و استعدادها را جدا كنيم تا انشاء‌ا... در سال آينده طي برنامه‌اي مدون، به آموزش مربيان بپردازيم و پس از آموزش‌هاي لازم، برنامه‌هاي آكادمي باشگاه را در فاز ديگر عملي كنيم.

ابوالقاسم‌پور در مورد كميت و كيفيت طرح آكادمي باشگاه پرسپوليس خاطرنشان كرد: ما بايد ابتدا اين مدارس را شناسايي كنيم و بعد از اينكه شناسايي شدند، آنها را گلچين كرده و تعدادشان را كاهش دهيم و روي كيفيت كار كنيم. اگر از الان بخواهيم روي كيفيت كار كنيم مشكل است چون تعداد آنها بسيار زياد است. اين مدارس بايد گلچين شوند تا بتوانيم برنامه‌هاي بعدي را به اجرا بگذاريم.

وي در پايان گفت: من به نوبه خودم خيلي خوشحالم كه مي‌بينم استعدادهاي خيلي خوبي در اينجا هستند و با چه شور و شوقي فعاليت مي‌كنند و از همه مهمتر اينكه خانواده‌ها با رضايت كامل در كنار فرزندانشان همكاري‌هاي لازم را انجام مي‌دهند.

پنجشنبه 5 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن