تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801781664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديركل آموزش و پرورش استان لرستان: عدالت آموزشي به عنوان مهمترين برنامه آموزش و پروش است


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: مديركل آموزش و پرورش استان لرستان: عدالت آموزشي به عنوان مهمترين برنامه آموزش و پروش است
خرم آباد - خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: گودرز كريمي‌فر، مديركل جديد آموزش و پرورش در نشستي با خبرنگاران استان با بيان اينكه اصحاب رسانه ياران خوبي براي اعتلا و پيشرفت آموزش و پرورش هستند افزود: امروزه از رسانه‌ها به عنوان ابزاري در خدمت توسعه و يا از نتايج توسعه ياد مي‌شود.
مدير كل آموزش و پرورش لرستان با تاكيد بر اينكه برنامه‌هاي آموزش و پرورش لرستان بر اساس اسناد بالادستي مصوب در زمينه تعليم و تربيت نظير سياست‌هاي كلي آموزش و پرورش ابلاغي از جانب مقام معظم رهبري، سند چشم انداز، سند تحول بنيادين و نقشه جامع علمي كشور تهيه شده است تصريح كرد: در اين برنامه نقاط ضعف و قوت احصا شده و براي دست يابي به آنها برنامه ريزي معقول و علمي شده است.
كريمي فر با بيان اينكه عدالت آموزشي به عنوان مهمترين برنامه آموزش و پروش است اظهار داشت: ايجاد فرصت‌هاي عادلانه براي دسترسي به آموزش و پرورش در اولويت برنامه هاست زيرا در برخي نقاط عدالت آموزشي رعايت نشده است.
وي ارتقاء كيفيت آموزشي را از ديگر برنامه‌هاي آموزش و پرورش دانست و افزود: براي ارتقاء كيفيت آموزشي راهكارهاي منطقي پيش‌بيني شده كه يكي از آن‌ها تقويت گروه‌هاي آموزشي با استفاده از افراد نخبه و تحصيل كرده با مدارج بالا است. وي اضافه كرد: آموزش و پروش دستگاه عظيمي است و بايد علمي اداره شود.
مديركل آموزش و پرورش لرستان توسعه امور پرورشي، تربيت بدني و سلامت دانش آموزان را از ديگر برنامه‌هاي آموزش و پروش دانست و اظهار داشت: نگاه ما به فعاليت‌هاي پرورشي بايستي نگاهي كلان باشد كه منجر به تعميق باورهاي ديني گردد و مقوله نماز در نظام آموزش و پرورش نهادينه شود.
وي گفت: توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات و بحث هوشمند سازي مدارس از ديگر راهكارهاي آموزش و پرورش لرستان است.كريمي فر با بيان اينكه تامين و تربيت نيروي انساني،بهسازي و اعتلاي منابع انساني در آموزش و پرورش در اولويت قرار دارد خاطر نشان ساخت: در اين راستا بايد از نيروهاي مرتبط براي تدريس استفاده شود زيرا معتقدم نيروي غير مرتبط در آموزش و پرورش بزرگترين آسيب را به تعليم و تربيت وارد مي‌كند.
مديركل آموزش و پرورش لرستان با تاكيد بر اينكه مدرسه به عنوان موثرترين حلقه نيروي انساني در فرآيند تعليم و تربيت است تصريح كرد: مديران در آموزش و پرورش بايستي با برنامه باشند لذا ما برنامه را مي‌دهيم،راهكار را نيز مي‌دهيم و مدير مدرسه بايستي آن را اجرايي نمايد.
وي گفت: استقرار نظام تصميم گيري بر مبناي يافته‌هاي پژوهشي، نهادينه كردن برنامه محوري در سطوح مختلف از مدرسه تا اداره كل از برنامه‌هاي آموزش و پرورش استان است

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن