تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818810523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس مركز بهداشت استان زنجان تاكيد كرد: در پيشگيري از بيماري‌هاي كليوي، برنامه‌ريزي‌هاي آموزشي صورت گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: رئيس مركز بهداشت استان زنجان تاكيد كرد: در پيشگيري از بيماري‌هاي كليوي، برنامه‌ريزي‌هاي آموزشي صورت گيرد
انجمن حمايت از بيماران كليوي زنجان، فعاليت‌هاي آموزشي و اطلاع رساني‌هاي خود را با برنامه‌هاي نوين آموزشي دانشگاه علوم پزشكي همسو كند. رئيس مركز بهداشت استان زنجان تاكيد كرد: در پيشگيري از بيماري‌هاي كليوي، برنامه‌ريزي‌هاي آموزشي صورت گيرد


رئيس مركز بهداشت استان زنجان گفت: بخش‌هاي اطلاع رساني در زمينه آشنايي با بيماري‌هاي كليوي و نحوه پيشگيري از آن‌ها بايد تقويت شده و كلاس‌هاي توجيهي حضوري و پمفلت و CD آموزشي طبق فرايند تعريف شده برگزار شود.

به گزارش ايلنا از زنجان، محمدرضا صاييني رئيس مركز بهداشت استان زنجان، امروز در اين زمينه افزود: در تعبيه و نگهداري شالدون و فيستول، بيماران كليوي و پزشكان جراح عروق، بيشتر توجيه شوند.

وي افزود: انجمن حمايت از بيماران كليوي زنجان، فعاليت‌هاي آموزشي و اطلاع رساني‌هاي خود را با برنامه‌هاي نوين آموزشي دانشگاه علوم پزشكي همسو كند.

مدير انجمن حمايت از بيماران كليوي زنجان در اين جلسه تاكيد كرد: انجمن حمايت از بيماران كليوي زنجان با عقد تفاهم نامه‌هاي همكاري با دانشگاه‌هاي علوم پزشكي، آزاد و زنجان، برپائي كارگاه‌هاي آموزشي ضمن خدمت پزشكان و پرستاران، تست قند خون و فشارخون به همراه مشاوره‌هاي پزشكي و توزيع بسته‌هاي آموزشي و تبليغاتي در ميان اقشار مختلف جامعه، صدور كارت اهداء عضو و ساير اقدامات مرتبط در مناسبت‌ها و مقاطع زماني مختلف، در كاهش بيماران دياليزي در مقايسه با آمار كشوري موثر است.

محمدرضا طهماسبي تصريح كرد: بخش‌هاي اطلاع رساني در زمينه آشنايي با بيماري‌هاي كليوي و نحوه پيشگيري از آن‌ها بايد تقويت شده و كلاس‌هاي توجيهي حضوري و پمفلت و CD آموزشي طبق فرايند تعريف شده برگزار شود.

وي در پايان يادآور شد: هدف گزاري فعاليت‌ها و تدوين سند چشم انداز با فراهم آوري نيروي انساني و تجهيزاتي لازم با گروه سني و هدف مشخص، دسترسي به اطلاعات آماري مبتلايان، كمك به ارتقاء كيفيت درمان و امكانات رفاهي بيماران در بخش‌ها و مسائل اجتماعي، برنامه ريزي در تغيير الگوي زندگي در كنار برنامه‌هاي آموزشي، در دستور كار بايد باشد.

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن