تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802355188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلسله گزارشات روزنامه جمهوري اسلامي از اقدامات عمراني بنياد 15 خرداد در سراسر كشور (27) فعاليت هاي بنياد 15 خرداد در زمينه احداث فضاهاي آموزشي و خانه‌هاي بهداشت در استان مركزي


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: سلسله گزارشات روزنامه جمهوري اسلامي از اقدامات عمراني بنياد 15 خرداد در سراسر كشور (27) فعاليت هاي بنياد 15 خرداد در زمينه احداث فضاهاي آموزشي و خانه‌هاي بهداشت در استان مركزي
بنياد 15 خرداد استان مركزي فعاليت خود را از سال 1363 آغاز كرده و تاكنون داراي هفت شعبه فعال در سطح استان مي‌باشد. استان مركزي 29152 كيلومتر مربع مساحت دارد كه معادل8/1 درصد از مساحت كشور است و با استانهاي تهران، قم، همدان، اصفهان و لرستان همسايه است.
از مهمترين شهرستانهاي اين استان مي‌توان به شهرهاي اراك، ساوه، خمين، محلات،‌سربند، تفرش، دليجان و آشتيان اشاره نمود.
اين بنياد در استان مركزي هم اقدام به فعاليت‌هاي عام‌المنفعه در زمينه ساختت خانه بهداشت و مدرسه كرده است كه مجموع فهرست اين فعاليت‌ها در ادامه از نظرتان مي‌گذرد.

فهرست خانه‌هاي بهداشت احداث شده توسط بنياد 15 خرداد استان مركزي
اين بنياد در هفت شهر اراك، خمين، دليجان،‌ ساوه، شازند، منطقه خنداب و وفس اقدام به ساخت خانه بهداشت نموده است.
در شهر اراك سه خانه بهداشت با زيربناي 381 متر مربع، در خمين يك خانه بهداشت با متراژ 127 متر مربع، در دليجان يك خانه بهداشت با مساحت 127 متر مربع، در ساوه يك خانه بهداشت با متراژ 127 متر مربع، در شازند يك خانه بهداشت با زيربناي 127 متر مربع، در منطقه خنداب يك خانه بهداشت با 127 متر مربع زيربنا ودر وفس يك خانه بهداشت با127 متر مربع مساحت احداث شده است.

مدارس احداث شده توسط بنياد 15خرداد در استان مركزي
اين بنياد همچنين در 16 شهر اين استان اقدام به مدرسه‌سازي نموده است.
1 - آشتيان:

بنياد 15خرداد در روستاي سقرجون و كرديجان شهر آشتيان مدرسه ساخته است.
در روستاي سقرجون يك مدرسه دبيرستان با زيربناي 200 متر مربع و در كرديجان يك مدرسه راهنمايي با مساحت150 متر مربع بنا شده است.
2 - اراك:

اين بنياد در 22 روستاي شهر اراك هم اقدام به ساخت مدرسه نموده است.
در روستاياركوين يك مدرسه ابتدايي با زيربناي 100 متر مربع، در امامزاده دهچال يك مدرسه راهنمايي با متراژ 100 متر مربع، در امام زاده عباس يك مدرسه ابتدايي با زيربناي 150 متر مربع، در روستاي امان آباد يك مدرسه ابتدايي با 516 متر مربع زيربنا، در روستاي جيريا يك مدرسه ابتدايي با متراژ 516 متر مربع، در چشمه پهن يك مدرسه ابتدايي با مساحت 154 متر مربع، در روستاي خشدون يك مدرسه ابتدايي با زيربناي 165 متر مربع، در داودآباد يك مدرسه ابتدايي با مساحت170 متر مربع، در روستاي ديزآباد يك مدرسه راهنمايي با متراژ 516 متر مربع، در روستاي سوسن‌آباد يك مدرسه ابتدايي با زيربناي163 متر مربع، در شمس آباد يك مدرسه ابتدايي با زيربناي 216 متر مربع، در شيرين آباد يك مدرسه راهنمايي با مساحت 380 متر مربع، در روستاي طولان يك مدرسه راهنمايي با 300 متر مربع زيربنا، در قنات امري يك مدرسه ابتدايي با متراژ 100 متر مربع، دركمال آباد يك مدرسه راهنمايي با متراژ 150 متر مربع، در روستاي كودرز يك مدرسه ابتدايي با100 متر مربع مساحت، در مهرآباد يك مدرسه ابتدايي بازيربناي 220 متر مربع، در روستاي نمك كور يك مدرسه ابتدايي با مساحت428 متر مربع، در ونك يك مدرسه ابتدايي با زيربناي 150 متر مربع و در هزاوه يك مدرسه ابتدايي بازيربناي 516 متر مربع احداث شده است.
3 - تفرش:

بنياد 15 خرداد استان مركزي در6 روستاي شهرستان تفرش مدرسه سازي نموده است.
در روستاي ديزج يك مدرسه ابتدايي با 150 متر مربع زيربنا، در غياث‌آباد(فراهان) يك مدرسه ابتدايي با 360 متر مربع مساحت، در فرمهين يك مدرسه ابتدايي با زيربناي 150 متر مربع، در روستاي قزلچه يك مدرسه ابتدايي با مساحت 100 متر مربع، در روستاي كشه يك مدرسه ابتدايي با متراژ 150 متر مربع و در روستاي نوبهار يك مدرسه ابتدايي با زيربناي 150 متر مربع احداث شده است.
4 - خنداب:

بنياد15 خرداد همچنين در 10 روستاي شهر خنداب مدارسي را در مقاطع مختلف احداث و به بهره‌برداري رسانده است. در حسين آباد يك مدرسه ابتدايي با زيربناي 100 متر مربع، در روستاي حسين گل يك مدرسه راهنمايي با متراژ 150 متر مربع، در روستاي خارپهلو يك مدرسه ابتدايي با مساحت 170 متر مربع، در دهچال يك مدرسه راهنمايي با زيربناي 143 متر مربع، در روستاي سوزان يك مدرسه راهنمايي بامساحت 150 متر مربع، در عباس آباد طورگير يك مدرسه راهنمايي با زيربناي 170 مترمربع، در روستاي فاراب يك مدرسه ابتدايي با 170 متر مربع مساحت، در روستاي گازران يك مدرسه راهنمايي با 170 متر مربع زيربنا، در روستاي شهيد يك مدرسه ابتدايي با متراژ 217 متر مربع و در روستاي غنيرچه يك مدرسه ابتدايي با متراژ 150 متر مربع بنا شده است.
5 - دليجان:
اين بنياد در سه روستاي شهرستان دليجان هم مدارسي را احداث كرده است.

در روستاي محله روحي يك مدرسه ابتدايي با زيربناي 150 متر مربع، در روستاي محله صدرآباد يك مدرسه ابتدايي با 210 متر مربع مساحت و در روستاي نراق يك مدرسه ابتدايي با زيربناي 150 متر مربع بنا شده است.
6 - خمين:
بنياد 15 خرداد استان مركزي در ادامه فعاليت‌هاي خود در 21 روستاي شهرستان خمين اقدام به ساخت مدرسه نموده است.

در روستاي اسدآباد يك مدرسه ابتدايي با زيربناي 130 متر مربع، در روستاي اسفنجه يك مدرسه ابتدايي با مساحت 220 متر مربع، در امين آباد يك مدرسه ابتدايي با مساحت 85 متر مربع، در روستاي پشت كوه يك مدرسه ابتدايي با زيربناي 170 متر مربع، در جعفرآباد يك مدرسه ابتدايي با متراژ 230 متر مربع، در حيدرآباد يك مدرسه ابتدايي بامساحت 130 متر مربع، در روستاي دامبره يك مدرسه ابتدايي با زيربناي 315 متر مربع، در روستاي دمني يك مدرسه ابتدايي با زيربناي 305 متر مربع، در روستاي ديوكن يك مدرسه ابتدايي با مساحت 240 متر مربع، در روستاي زرشك يك مدرسه ابتدايي با مساحت 120 متر مربع، در شهر خمين يك مدرسه ابتدايي با متراژ 350 متر مربع، در شهر خمين يك مدرسه راهنمايي با زيربناي 278 متر مربع، در شهرك معلم يك مدرسه ابتدايي بامتراژ 170 مترمربع، در روستاي عاشقه يك مدرسه ابتدايي با مساحت 82 متر مربع، در فتح آباد يك مدرسه ابتدايي با متراژ 100 متر مربع، در روستاي قيام پا يك مدرسه ابتدايي با متراژ 160 متر مربع، در مزرعه قاسم يك مدرسه ابتدايي با مساحت 170 متر مربع، در مهدي آباد يك مدرسه ابتدايي با متراژ 110 متر مربع، در روستاي ميبران يك مدرسه ابتدايي با زيربناي 110متر مربع و در روستاي هرانكله يك مدرسه ابتدايي با مساحت 151متر مربع بنا شده است.
7 - زرند:
اين بنياد در شهرستان زرند و در سه روستاي منطقه مدرسه ساخته است.
در روستاي حسين آباد يك مدرسه ابتدايي با زيربناي 170 متر مربع، در صدرآباد يك مدرسه ابتدايي با مساحت 170متر مربع و در روستاي قاسم آباد يك مدرسه ابتدايي با زيربناي 516 متر مربع احداث شده است.
8 - فراهان:
بنياد 15 خرداد در دو روستاي شهرستان فراهان مدرسه بنا كرده است.
در روستاي شتريه يك مدرسه ابتدايي با زيربناي 100 متر مربع با 3 كلاس درس و در روستاي شيرين‌آباد يك مدرسه راهنمايي با مساحت 170 متر مربع با 3 كلاس درس احداث شده است.
9 - فرمهين:
بنياد 15خرداد استان مركزي در فرمهين و در سه روستاي اين شهرستان مدرسه سازي نموده است.
در روستاي تبرته يك مدرسه ابتدايي با زيربناي 170 متر مربع، در روستاي دستجان يك مدرسه ابتدايي با متراژ 170 متر مربع و در روستاي شتريه يك مدرسه ابتدايي با 170 متر مربع مساحت بنا شده است.
10 - كميجان:
اين بنياد در راستاي فعاليت‌هاي عمراني خود در سه روستاي شهرستان كميجان مدارسي را افتتاح كرده است. در روستاي اسفندان يك مدرسه دبيرستان با زيربناي 516 مترمربع، در روستاي خمار باقي يك مدرسه ابتدايي با متراژ 108 متر مربع و در شهرك فرهنگيان يك مدرسه ابتدايي با 145متر مربع زيربنا احداث شده است.
11 - محلات:
بنياد 15 خرداد در روستاهاي لريجان و ورسفلي شهرستان محلات نيز مدرسه سازي نموده است. در روستايلريجان يك مدرسه راهنمايي با زيربناي 350 متر مربع و در روستاي ورسفلي يك مدرسه ابتدايي با متراژ 700 متر مربع احداث شده است.
12 - نوبران:
بنياد در روستاهاي بالقلوا و ستق شهرستان نوبران نيز مدرسه احداث كرده است.
در روستاي بالقلو يك مدرسه راهنمايي با زيربناي 170 متر مربع و در روستاي ستق يك مدرسه ابتدايي با متراژ 170 متر مربع بنا شده است.
13- وفس:
اين بنياد در روستاهاي خسروبيگ و فامرين منطقه وفس نيز اقدام به ساخت مدرسه كرده است.
در روستاي خسروبيك يك مدرسه ابتدايي با مساحت 170 متر مربع با 3 كلاس درس و در روستاي فامرين يك مدرسه راهنمايي با متراژ 170 متر مربع با 3 كلاس درس احداث شده است.
14 - هندو در:
بنياد 15 خرداد استان در شهرستان هندودر و در روستاهاي آقبلاغ محمد حسين خان و آقچه كندي مدرسه بنا كرده است.
در روستاي آقبلاغ محمد حسين خان يك مدرسه ابتدايي با 170 متر مربع زيربنا با 3 كلاس درس و در روستاي آقچه كندي يك مدرسه ابتدايي با 170 متر مربع مساحت با 3 كلاس درس احداث شده است.
15 - ساوه:
اين بنياد در ادامه فعاليت‌هاي خود در 14 روستاي شهرستان ساوه مدارس متعددي را بنا كرده است. در روستاي آفتابرو يك مدرسه ابتدايي با زيربناي 121 متر مربع، در روستاي آوه يك مدرسه ابتدايي با متراژ 150 متر مربع، در آوه يك مدرسه راهنمايي با مساحت 232 مترمربع، در روستاي استوج يك مدرسه ابتدايي با مساحت 140 متر مربع، در روستاي چناقچي سفلي يك مدرسه ابتدايي با زيربناي 145 متر مربع، در روستاي خشكرود يك مدرسه ابتدايي با 180 متر مربع مساحت، در روستاي عليشار يك مدرسه ابتدايي بامتراژ 170 مترمربع، در روستاي قره چاي يك مدرسه راهنمايي با متراژ 170 متر مربع، در قلعه كردها يك مدرسه ابتدايي با زيربناي 145 متر مربع، در روستاي كبود كهريك مدرسه ابتدايي با 168 متر مربع مساحت، در روستاي مجد مزرعه يك مدرسه ابتدايي با 290 متر مربع زيربنا، در محمودآباد يك مدرسه راهنمايي با متراژ 170 متر مربع، در روستاي ورچند يك مدرسه ابتدايي با مساحت 145 متر مربع و در روستاي يل آباد يك مدرسه ابتدايي با زيربناي516 متر مربع احداث شده است.
16 - شازند:
بنياد 15 خرداد همچنين در 23 روستاي شهرستان شازند اقدام به مدرسه سازي نموده است.
در روستاي بياتون سوخته يك مدرسه ابتدايي با زيربناي 66 متر مربع، در روستاي تجره يك مدرسه ابتدايي بامساحت 300 متر مربع، در روستاي تخمار يك مدرسه ابتدايي با 66 متر مربع زيربنا، در ده داود يك مدرسه راهنمايي با متراژ 183متر مربع، در ده علي مراد يك مدرسه ابتدايي با 87 متر مربع مساحت، در ده مولا يك مدرسه ابتدايي با زيربناي 66 متر مربع در روستاي سارجلو يك مدرسه ابتدايي بامساحت 70 متر مربع، در روستاي سرسختي سفلي يك مدرسه ابتدايي با مساحت 150 متر مربع، در روستاي سركمري يك مدرسه ابتدايي با متراژ 60 متر مربع، در عنبرته يك مدرسه ابتدايي با 195 متر مربع زيربنا، در روستاي عنبرته يك مدرسه راهنمايي با متراژ 170 متر مربع، در روستاي غينر يك مدرسه راهنمايي با مساحت330 متر مربع، در قلعه ديزجان يك مدرسه راهنمانيي با متراژ 303 متر مربع، در روستاي قمارخان يك مدرسه ابتدايي با زيربناي 66 متر مربع، در كونستان يك مدرسه ابتدايي با 66متر مربع زيربنا، در گردنه ظهيرآباد يك مدرسه ابتدايي با مساحت 60 متر مربع، در روستاي گلبداغ يك مدرسه ابتدايي با زيربناي 65 متر مربع در روستاي گنجوي هندودر يك مدرسه ابتدايي با متراژ 516 مترمربع، در ميانرود يك مدرسه ابتدايي با مساحت 90 متر مربع، در نورآباد يك مدرسه راهنمايي با متراژ 150 متر مربع، در روستاي واشه يك مدرسه ابتدايي با زيربناي 110 متر مربع، در واشه يك مدرسه ابتدايي با مساحت 170 متر مربع و در روستاي وناوي يك مدرسه ابتدايي با زيربناي 76 متر مربع احداث و به بهره‌برداري رسيده است.
* بنياد 15 خرداد استان مركزي تاكنون توانسته در هفت شهر اراك، خمين، دليجان، ساوه،‌شازند، منطقه خنداب و وفس 9 خانه بهداشت با مجموع 1143 مترمربع زيربنا احداث نمايد
* اين بنياد در راستاي فعاليت‌هاي عمراني خود توانسته 120 مدرسه با مجموع 420 كلاس درس در مقاطع مختلف ابتدايي، راهنمايي و دبيرستان در استان مركزي ساخته و به بهره‌برداري برساند

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن