تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819878868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افخم: حال تبعه ایرانی در باکو رضایت‌بخش نیست/ تأکید تهران بر آزادی بهرام فیضی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
افخم: حال تبعه ایرانی در باکو رضایت‌بخش نیست/ تأکید تهران بر آزادی بهرام فیضی

افخم: حال تبعه ایرانی در باکو رضایت‌بخش نیست/ تأکید تهران بر آزادی بهرام فیضی
سخنگوی وزارت امور خارجه با تأکید بر آزادی تبعه ایرانی بازداشت‌شده در باکو و مسئولیت دولت آذربایجان در این زمینه، عنوان کرد اقدامات کنسولی برای آزادی این فرد ادامه خواهد یافت.
به گزارش نامه‌نیوز، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص آخرین وضعیت «بهرام فیضی» تبعه جمهوری اسلامی ایران که در فروردین ماه سال جاری به اتهام واهی جاسوسی و اقدام علیه سفارت رژیم صهیونیستی از سوی پلیس جمهوری آذربایجان در شهر باکو بازداشت شده است، اظهار داشت: با پیگیری‌های مکرر به عمل آمده در حال حاضر اجازه ملاقات کنسولی سفارت با نامبرده فراهم شده است که حسب اظهارات مامور سفارت، حال ایشان رضایت بخش نمی‌باشد. لذا مقامات دولت آذربایجان در این زمینه به طور جدی مسئول بوده و لازم است اقدامات ضروری را برای اطمینان از سلامت و آزادی وی به عمل آورند.

به گزارش فارس، افخم ضمن ابراز نگرانی در مورد سلامتی فیضی خواستار آزادی این تبعه شد و تاکید کرد: اقدامات کنسولی جهت اطمینان از بهبودی حال نامبرده و آزادی وی ادامه خواهد یافت.




1392/10/1





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن