تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819682608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست قلعه نويي از رئيس جمهور براي رسيدگي به وضعيت ورزشگاه آزادي تهران


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: درخواست قلعه نويي از رئيس جمهور براي رسيدگي به وضعيت ورزشگاه آزادي تهران
سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران در نشست خبري پيش از بازي با تيم فجر شهيد سپاسي شيراز از دكتر "حسن روحاني" رئيس جمهوري اسلامي ايران درخواست كرد، نگاه ويژه‌اي به ورزشگاه آزادي تهران و نقش جهان اصفهان داشته باشد.
"امير قلعه نويي" روز (جمعه) در كنفرانس خبري پيش از بازي تيم‌هاي فوتبال استقلال تهران و فجر شهيد سپاسي شيراز در تهران در جمع خبرنگاران تصريح كرد: از رئيس جمهوري مي‌خواهيم، بودجه‌اي براي ورزشگاه آزادي تهران در نظر بگيرد چرا كه اين ورزشگاه فرسوده شده است، به طور مثال سقف آن چكه مي‌كند، پاركينگ‌ها در وضعيت نامطلوبي قرار دارد و وضعيت آن خراب است.
وي گفت: "رضا صالحي اميري" سرپرست پيشين وزارت ورزش و جوانان اعلام كرده بود، بيش از 3 هزار ورزشگاه نيمه تمام در كشور وجود دارد، با اين حال ما از رئيس جمهور مي‌خواهيم نگاه ويژه‌اي به دو ورزشگاه ملي كشورمان يعني استاديوم آزادي تهران و نقش جهان اصفهان داشته باشد.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن