تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804813479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابرقدرتهاي جهان با شعار صلح و دموكراسي، به جنگ و خونريزي مي پردازند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ابرقدرتهاي جهان با شعار صلح و دموكراسي، به جنگ و خونريزي مي پردازند
آيت الله محمد تقي مصباح يزدي از اساتيد برجسته حوزه علميه قم گفت: ابرقدرتهاي جهان به ويژه آمريكا با شعار صلح و دموكراسي، به جنگ و خونريزي مي پردازند.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آيت الله مصباح يزدي ديروز در جمع فرماندهان تيپ 83 امام صادق(ع) با اشاره به انجام جنگ هاي مختلف در طول تاريخ گفت:انسانها در طول تاريخ با توجه به منطق و انديشه هاي خاص خود به جنگ پرداخته اند و همواره تضادهايي ميان بشر، آنها را به مقابله با يكديگر واداشته است.

رئيس موسسه آموزشي پژوهشي امام خميني (ره) تصريح كرد:در دنياي كنوني نيز ابرقدرتهاي جهان با شعار تحقق صلح در دنيا به جنگ مي پردازند و با اين بهانه هاي واهي در سراسر جهان دست به خونريزي و جنگ مي زنند همانند آمريكا كه با شعارهاي دروغين صلح و دموكراسي، به جنگ و خونريزي روي آورده است.

وي در خصوص تفكر انبياي الهي درباره صلح افزود:انبياي الهي، همواره بر صلح و دوستي تاكيد داشتند و جنگ را تنها در جهت رفع فتنه ضروري مي دانستند و از منظر آنها، فتنه به معناي تسلط يافتن بر قوم ديگري نبود.

عضو خبرگان رهبري خاطرنشان كرد:فتنه تلاشي در جهت منحرف ساختن انسان ها در تشخيص ميان حق و باطل است در حالي كه اسلام مهم ترين هدف از نبرد و جنگ را زمينه اي مهم در رشد انسان ها مي داند.

وي با تشريح ديدگاه مادي گرايان در خصوص جنگ عنوان كرد:اين ديدگاه برخلاف اسلام، جنگ را در جهت كسب منافع مادي ضروري مي داند و از دست دادن اموال و ثروت و كشته شدن را مهم ترين خطر مي دانند كه روش و هدفشان از راه انبياي الهي متفاوت است زيرا انبياي الهي هيچ هراسي از تعداد دشمنان نداشتند.

آيت الله مصباح يزدي بيان داشت:مستكبران و ابرقدرتهاي جهاني با ديدگاه مادي گرايانه خود براي رسيدن به اهدافشان، ديگران را به جان هم مي اندازند تا منافع خود را حفظ نمايند كه اين مساله در حوادث منطقه به ويژه سوريه قابل توجه مي باشد.

وي جنگ در راه اسلام را ارزشمند خواند و گفت:جهاد و جنگيدن در راه حفظ ارزشهاي اسلامي در نزد خداوند داراي جايگاه والايي است در حالي كه در صدر اسلام و در زمان ائمه اطهار(ع) عده اي حاضر به بخشش اموال خود در راه دين بودند اما جنگ و نبرد در راه اسلام به مذاقشان خوش نبود.

اين استاد حوزه افزود:قرآن كريم و مكتب اهل بيت(ع)، بهترين الگوها در دفاع از ارشها و جهاد در راه خداوند را نشان داده است و مربيان جامعه بايد اين قله هاي هدايت انسان و حفظ ارزشهاي ديني در جامعه را معرفي نمايند.

عضو خبرگان رهبري فضيلت هاي انساني را هدايت كننده در مسير حق دانست و بيان داشت:انتخاب الگوهاي برتر به حركت انسان، جهت مي دهد و فضيلت هاي انساني او را در رسيدن به اهدافش ياري مي نمايد.

وي تصريح كرد:خداوند نيز در اين راه با روش هاي مختلف انسان را امتحان مي كند تا جايي كه برخي به واسطه تقواي الهي در برابر سختي ها و مشكلات، خللي در ايمانشان اتفاق نمي افتد اما عده اي با يك سيلي در اين امتحان شكست مي خورند./س

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن